A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 1.6 HDI MCP6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Citroenem, megszerettem

Szöveges ítélet

Megszerettem.
Fenntartásaim voltak a francia autókkal, de kellemesen csalódtam.
Semmivel sem rosszabbak német társaiknál.
Baromi kényelmes, nagyon erős, bőven van teljesítménytartaléka. Pályán 130-al tempomattal olyan érzés, mintha utas lennék:-)

Hibalista

- Egy év használat során tulajdonképpen semmi rendkívüli. Májusban vásároltam az autót, ősszel kezdődött a fűtőventilátor anomália, amikor hol ment, hol nem.. - Vettem egyet bontóban, 15 ezer Ft-ért, majd nekiálltam a cserének. Mit ad Isten, nem is volt olyan bonyolult. Kellemesen csalódtam a francia autóban, koránt sem olyan bonyolult, mint a híre. Utóbb megállapítottam, a kiszedett fűtőventit szétszedve, a hiba a sok km miatt volt, szénkefék elkopva, és a kommutátor szennyezett volt, tulajdonképpen vésztartaléknak jó lesz a régi. - Más hiba nem volt, illetve műszakira Híd szilenteket cseréltettem, mert igen-igen repedezettek voltak. - Aztán jött a valódi hiba, de az egy külön történet. - A második porlasztónál elkezdett kifújni..

Ide hordtam szervizbe

Szóval, a porlasztócsúcsok.Így utóbb, már okosabb vagyok..Szóval elkezdett kifújni a második csúcsnál. (Jobbról a második)Elmenvén a helybéli szerelőhöz, aki ideiglenesen megoldotta - izomból lehúzta, a kifújás megszűnt. Tájékoztatott, ez csak átmeneti megoldás.Egy hét múlva nekiesett, hogy megpróbálja kiszedni a csúcsokat, de az nagy szívás lesz előre láthatólag.Úgy is volt, a négyből csak az az egy csúcs jött ki, amelyiknél kifújt.Fizettem, távoztam, de innen kezdve verte ki az olajat a szelepfedélnél. Ahhoz, hogy ez megoldódjon, a többi csúcsot is ki kellett volna szedni.Két naponta rongyokkal itattam a nem kis mennyiségű olajat, mert közlekedni kellett közben.Nem hagyott nyugodni a dolog időpontot egyeztettem egy Citroenes szerelővel, aki a Híd szilentet is cserélte.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Elérkezett a nap 2020 április első hetében, amikor leadtam az autóm az FGP Service Kft-hez Pesterzsébeten.Bárcsak ne tettem volna..Tettem azért, mert korábban említettem nekik a porlasztócsúcs bajaimat, és a Tisztelt Ügyvezető ígérgetett mindent, mondván többféle megoldásuk van a porlasztócsúcsok kiszedésére. Legalább 3-4 féle megoldást vázolt hirtelen amivel kiszedhetőek, a fejem csak forgattam, "ez igen"..Eljött a nap, éppen éjszakára mentem dolgozni, és már aznap délután leadtam, hogy másnap reggel tudjanak vele kezdeni. Reggel hazamentem és türelmesen vártam.Eltelt egy hét, két hét, és valamikor a harmadik hét után hívtak először, de az is lehet én telefonáltam érdeklődve, hogy mi van.Nincs semmi, egy csúcs jött ki, a többi meg sem mozdul. Amit amúgy is tudtam, mert ha korábban egy már ki volt szedve, azzal nem lesz gond.Kezdtem ideges lenni.Egy hónap eltelt, és semmi. Illetve elkezdődött az alkudozás, hogy lehet le kellene szedni a hengerfejet, stb. Közben roncsolódva kijött még egy csúcs, majd hetekkel később még egy.Én már nagyon kezdtem a türelmem veszíteni, hitegetésnek tűnt minden. Én naiv, arra gondoltam az elején, egy, max. két hét és kész az autó.Június 19-én éppen Debrecenben voltam, amikor hívott FGP szerviz. Ez egy pénteki nap volt.Úgy kezdte az ember, kért, hogy hagy szedjék le a hengerfejet!Korábban ódzkodtam a dologtól, a költséghatékonyság volt a célom, de már annyira kezdett idegesíteni az autónélküliség, hogy szinte rögtön bólintottam, "Szedjék akkor le azt a szar hengerfejet"Közben megint eltelt egy hét, és semmi hír. Rájuk telefonáltam, érdeklődve a hengerfejlevételről. Persze nem történt semmi, majd kértem írjon egy árkalkulációt, tudjam mibe fog fájni a mutatvány.Időközben megint eltelt pár nap, hogy nem történt semmi, az árajánlat sem érkezett még meg.Végül nagy nehezen június 30-án érkezett meg az árajánlat.Az összeg 683119 Ft-ról szólt..Először a szőnyeg alá söpörtem a dolgot, aztán a következő héten kezdtem magam felhergelni.Hiszen nem azért vittem oda az autót, hogy egy komplett hengerfej felújítást csináltassak, hanem a porlasztócsúcsok miatt.Az autó még mindig ott állt az udvaron, a Tisztelt FGP Kft udvarán, és a negyedik csúcs utolsó 1 cm-es darabja még be volt gyógyulva, amivel nem bírtak.Ekkor, július első hetében, előrukkoltak egy olyannal, hogy hengerfej le, és egy cég, valamilyen szikraforgácsolási eljárással eltávolítja a csonkot 120 ezer Ft-ért..Csakhogy ekkor már megvolt a megoldás.Kész helyzet elé állítottam az FGP szervizt.Hívtam egy külsős specialistát Zsámbokról, aki 65 ezer magyar Ft-ért, kb. egy óra alatt kiszedte a beletört csonkot.A specialistát már korábban is FGP szerviz figyelmébe ajánlottam, valamikor május közepén, de ellenkezést váltott ki belőlük az ötlet, ilyen-olyan indokokkal lebeszéltek róla, hogy majd ők, stb.Az a bizonyos specialista nagyon könnyen megtalálható, beírva a keresőbe "porlasztócsúcs kiszedés" és ott lesz..A porlasztós ember kitisztította a porlasztók fenekét, még le volt tapadva 3 tűzkarika, azokat is eltávolította. Gyakorlatilag készen állt az autó, hogy pár óra alatt új csúcsokkal, új tömítésekkel össze legyen építve.Ezzel szemben FGP még mindig kötötte az ebet a karóhoz, szükséges a hengerfejlevétel, a hengerfej felújítás stb.Persze, ki ne örülne egy majdnem új motornak?:-) Csak pénz kérdés az egész..Július 16-án jött a tréler majd az autót elvitettem Isaszegre 25 ezer magyar Ft-ért.FGP kiszámlázott 80 ezer pár száz forintot, melyben benne volt a 4 porlasztócsúcs kiszerelése úgy, hogy az utolsó csonkot nem is Ők szedték ki.Megfenyegettek, ha nem fizetek, nem engedik el az autót...Isaszegre vitettem az autót július 16-án, ahol "Roland" elmondta, a következő héten, július 23-án állnak neki.Július 23-án délután csörgött a telefonom, hogy kész az autó!A megbeszélt összegnél többe került az összeszerelés, mert FGP a kelleténél jobban szétszedte.Szóval, soha többet FGP szerviz KFT!Majd három és fél hónapig nem volt autóm, mert FGP szerviz töketlenkedett..

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 300000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Corsa C 1.2 Következő autója? nem tudom
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)