A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 pallas 1.6 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

c4 pallas- kalapszar:)

Szöveges ítélet

hát mitis mondjak.... 2008 tavaszán sikerült elhozni ezt a húdeszép húdejó autót amiről kedves cégvezetőnk azt hitte "na ez majd megváltja a világot a sok köcsög audi meg bmw között" hát nem így lett annyira, mivel az autó egy kalapszar.... az első 10 ezer kilóméternél már lehetett érezni a gondokat, jöttek olyan hangok is amire az ember nem számítana egy 5 milláér megvásárolt francia szarnál sem:)..... váltó csörög zörög, egy lámpás kigyorsulásnál -nemis egyszer- 4-5 ezres fordulat között egyesben, másodikat raktam volna ám ez -a teljesen benyomott kuplung ellenére is- hangos kerregéssel, (fogaskerékmegszámolással) végződött, másik autó---> visítás... hurrá, beégtünk:D... szívemből gyűlölöm, minden reggel ahogy nézem és hallom hogy milyen hulladék hangja van az 1.6 110 lovas fospumpának, azonnal 20 liter gázolajjal tudnám szeretgetni a tetejét, de a belterét is:), nembeszélve egy elpöckölt "profi" gyufáról:P na de mindegy ez már más téme, a lényeg, ha valaki ilyet szeretne, NE VEGYE MEG!!! lehet hogy a braziloknak meg argentín szappanopera mágusoknak bejött, de kérem ez ennyi pénzért nem európai színvonal, hanem csak egy drága pénzen vett "szar" .....

Hibalista

- hátsó lámpa párásodik, még nem lett hozzányúlva, látszik hogy első szériás autó európában. ennyi pénzér nem ezt várná az ember
- váltó csörög zörög, hidegben főleg, kegyetlen szar váltót sikerült az amúgyis szar 1.6 os motor nyakába akasztani...
- hátsó elektromos ablak elektronikájának kitalálóját fejberugnám, egy rakás szar, kb 2 hónap után meghibásodott és azóta nem lehet rendesen felhúzni, mert félig visszamegy úgy kell vele játszani mint egy kibaszott tinikurvával..... ja és a műszerfal alapjaiban véve okádék mindegyik c4-ben, a köcsög kormányról már nemis beszélve, de hát mit tehet az ember ha céges verdája van..........

Ide hordtam szervizbe

Géringer szervíz kft. Komárom- na előttük le a kalappal, hozzájuk bármit odamernék vinni, igazi becsületes, korrekt normális MAGYAR kereskedők és szervíz, egy rossz szó nemlehet rájuk, tudják a dolgukat MAGAS SZAKÉRTELEMMEL ÉS OLCSÓN!!!!!!!!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? új L200 Következő autója? hát csakis 530D
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)