A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 1,6 SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az uccsó szamuráj?

Szöveges ítélet

Olvasgatva az el?z?eket, hát nem is tudom! Aki 1.4-es motorral(90 lóer? :-) veszi meg, a több mint 1.2 tonnás autót, az ne akarja, hogy menjen is! Ezzel max. olyan autózási élmény produkálható, mint a nagyapám 1.3-as szamarájával! Megy, de nem az igazi!
A másik, hogy nem a városi gyorsulásokra tervezték az autót!
Aki ezt akarja m?velni, az vegyen 2 liter körüli német, vagy japán autót, azzal már tud vakerni a dizsi elött(fasz-hosszabbítók)!
Ez az autó kényelmes, hosszútávú utazásra kiváló, az én 1.6-osom pedig városban is megálja a helyét, és nem pirul el, ha 90-es tempónál kamiont kell el?lznie rövid szakaszon!
Még csak 1500 km tettem bele, de semmi hiba nem volt vele(kopp-kopp)! Ami zavar, hogy 187-es magasságomnak kicsit alacsony a visszapillantó tükör helyzete!
Akit zavar a m?szerfal hossza, vegyen Marutit, vagynézzen meg egy cadillac-at!
Az illatosító diszkrét, ahogy az illata is az. De legalább nem (vunderbaum) vagy szúnyogírtós tartály.
Az autóhoz kaptam (micsoda nagyvonalúságkb5000 ft), lábtörl? sz?nyegeket, nem az erdetit kell összeba..ni!
A keresked? nem tudta, hogy kell a fogyasztásmér?t beállítani(hüvelyk per négyzetöl-röl),nekem kellett rájönni, mint ahogyan arra is, hogy a riasztó fel tudja húzni az ablakot, csak tovább kell nyomni kicsit a távirányító gombját!
A felfüggesztése hátul kicsit kemény, persze csak ha egyedül megyek. Kormány-szervó csillagos ötös, klíma szintén cool!
Fékek brutálok, a baj, hogy nem lehet finoman adagolni, ha egyszer rálépsz...
Akinek a középkonzol elvonja a tekintetét, az az a sof?r, aki éjszaka a szembejöv? lámpáit nézi, és csodálkozik, (meg persze villant egyet) hogy vakítja! NO KOMMENT!
Tempomat aranyos, ahogy gázt ad az emelked?n, nekem ez i s kiválóan m?ködik, pedig sokat nyúzom!
A tolatólámpa az, ami inkább szimbolikus, este nem sokat segít, kicsit er?ltetni kell az ember szemét, hogy lássa hova igyekszik beparkolni.
Alapjában véve er?s, szemb?l nagyon brutál kinézet?, belülr?l egy nagyobb kategóriájú autó érzetét kelt? járm?!
Nekem még nem táncolt ;)
Még a generátort leszolónak: Mindegyik autón más generátor van, de a legtöbb légh?téses, és mindegyikbe belelátni többé-kevésbé. A tekercs vezetéke pedig szigetelt(rugalmas lakk)! NO KOMMENT!

Hibalista

- Semmi!

Ide hordtam szervizbe

Még csak most viszem az els? átnézésre!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Brava 1.6 sx Következő autója? jó lesz ez még!
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)