A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 1.6 i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A dögös fekete vadmacsek

Szöveges ítélet

Az autó egyszerűen káprázatos. Előző autóm egy Xsara 1.4 i volt, nos, ez az uj modell hihetetlen előrelépés az elődjéhez képest. Az egyhatos motor a rövid váltóval repiti, mint a raketta, átlagban, sok várossal vegyesen hajtva 7-8 körül fogyaszt. Futóműve nem imbolyog, nem nyeklik nyaklik mint a Xsara. A FÉK az halál, akkorát lassul, hogy először amikor kipróbáltam, mit tud, majdnem behánytam tőle. Néhány alsóközepes kocsival mentem már, de ilyet nem éreztem még. Ez egy korszerű auto, nincsen szégyellnivalója egyik konkurencia társával szemben sem. A 10 másodperces gyorsulás százra is megállja a helyét az 1,6 os Golfok, Skodák, és Astrák között. Ez csak személyes vélemény, de a motor mérges hangja, (nem villanymotoros Toyota-fanoknak való, az tény...) és a vezérmű, meg a lehajtás kellemes, alig hallható visítása miatt néha a hideg futkározik a hátamon, nekem nem kellene más hangú motor; ha választani lehetne, minden későbbi autómba ilyet kérnék! Kényelme kicsit visszafejlődött a Xsarahoz képest, keményebb egy picit a rugózása, nagyobb a menetzaj. Szerintem egyáltalán nem pattog a hátsó futómű, ráadásul nekem van bent a csomagtartóban másfél mázsa hifi, és az egészen jol lesulyozza :)Jók a kagylositott sportos ülései is, a kocsiba beülve más autóból, olyan érzésem támad, mintha körbe lennék bástyázva, csak ebben érzem magam biztonságban. A formája meg egyszerűen tökéletes, néha sokáig álldogálok és nézegetem a parkolóban, mielőtt beleülnék, és hazamennék melóból. Büszke vagyok az automra, akárhol megjelentem vele, mindenütt elismerő pillantások övezték. Hozzá kell tennem, hogy a háromajtós változatot nyüvöm, szerintem az ötajtós formája jellegtelen, unalmas, és szánalmasnak találom. Egyedül az ezüstszürkemetál németautó fanok szokták húzni a szájukat, de azoknak annyi kedvességet elmondok, hogy tele van a kocsi Bosch elektronikával. Ami nagyon helyes, és dícsérendő, mert ahhoz talán még értenek a Boschnál. Legalábbis remélem, mert eddig hibátlanul viselkedett a verda. Az elektronikáról annyit, hogy nálam átment a teszten:) Hifit építettem be, és a gyári rádió helyére raktam be az ujat, és ügyetlen voltam, aminek következményeként csináltam egy kis szikraesőt :) Leverettem egy rakás biztosítékot, ugyhogy a gyárilag adott készletet majdnem felhasználtam. Utána új biztik be, próba, minden tökéletesen megy! Nekem ez elegendő bizonyíték. Ha legalább olyan megbizható lesz, mint a Xsara, akkor nagyot emelek képzeletbeli kalapomon a francia mérnökök előtt! Egy örömautót terveztek nekem!

Frissítés: 29800 km A kocsi továbbra is tetszik, sőt egyre jobban megszeretem, a formáját és a vezetését is.

Kapott egy sötétítést, és így már naon csinos :)

Hibalista

- Eddig 15000km alatt semmi nem romlott el rajta. Ahogy mondom, S E M M I , igy, csupa nagy betűvel :) Nem ég ki az izzó, nem áll le a motor, nem küld hibaüzenet, nem fogyasztja az olajat, a tempomat, az ablakemelő, a központi zár mindig precízen üzemel. Szeretném kicsit eloszlatni a francia autókról alkotott negatív véleményeket. Mellesleg az előző autómat, a 100000 km-t futott Xsara-t a GYÁRILAG beépített izzókkal adtam el, egyedül EGY 12V5W-os izzót (kb 100 Forint) cseréltem benne 8 ÉV alatt a pótféklámpában, ezért értetlenkedem, hogy másoknak hogy égnek ki??????!!!!
-
-
- Frissítés 29800 km nél:
- Az autó csak megy és megy... a fogyasztás beállt 7,7 literre
- Hiba nem volt vele, ami lett, az egy ütközésnek róható fel. Hátulról belerohantam egy Q7es Audiba. Az Audi csak karcolódott... Gondolom a hátsó lökhárító mögött egy 80*80-as vastagfalú zártszelvény lapul, mert egyébként nem élte volna túl ennyivel.
- Nekem meg ... leamortizálódott az eleje.
- Végeredmény 1 fényszóró, 1 motorház csere, meg fényezés.
- Elsőre 500ezerre mondták a szalonban meg a "hozzáértők".
- Végül 160ból meglett cakk pakk egy ügyes szakember csinálta!!!
- Alkatrészt márkakereskedésből rendeltem, és a motorháztetőt sikerült 4.szerre olyat hozniuk amely nem volt meghorpadva a bontatlan csomagolásban!!
-
- Ezért a szervizt le is minősitettem, 9pontról ről 6 ra.
-
-

Ide hordtam szervizbe

Márkakereskedés
Szaki egy közeli faluban. Csak hozzá viszem ezután, ha karosszéria munkám lesz. Olcsó, és preciz. Gyorsnak nem mondhatnám, de a márkaszerviz még rosszabb lett volna.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 29800
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Xsara Következő autója? Valami diesel, és francia, de nem Rönó, azt nem kérek
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)