1 igaz barát a bajban
Szöveges ítélet
Az uncsitesómnak volt esküvői bulija a Hármashatárhegyen, Óbudán. Hegyen, ez fontos. Azt az instrukciót kaptuk, menjünk fel a hegyi úton és az első beton utcán jobbra, ki lesz írva, zsákutca, de ne zavarjon, ja, és nagyon keskeny lesz az utca, annyira, hogy csak 1 kocsi fér el. És mivel sokan lesznek, ezért előfordulhat forgalom is. Nos, én vezettem, bementem az első utcán jobbra, zsákutca, annyira szűk volt, hogy a kocsi mellett maxi 20-30 cm volt, jöttek is autók felfele, de akkor még ott voltak keresztutcák, ahová beálltam. Ja, és az utca lefelé lejtett. Megyünk lefele, egyre szűkebb, majd egy alig bevehető (nagyon szűk hely) már sáros éles kanyar és a végén ott a zsákutca. Meg egy lelakatolt kertkapu. Kiderült, az idióta nagynéném eltévesztette és nem az első, hanem a második utcán kellett volna bemennünk.
Ha leégett a kuplungtárcsa, neki nyújtom be a számlát.
Nem részletezem, annyira szűk volt a hely, hogy szó sem lehetett y megfordulásról, rükverc vissza, éles és szűk kanyar be (közben jobb oldalt, alig 20 cm-re a kocsi jobb első kerekétől egy gusztusos, sáros szakadék), fel a meredek lejtőn uszkve 20 métert, az első sáros keresztutcáig. Utána sáros keresztutcába orral gyorsan be és amilyen gyorsan onnan ki lehet, kijönni és megfordulni.
Ez az egész művelet 50 percig tartott. Csak a kanyar bevétele kb 15 perc volt, mert milliméterenként kellett lavíroznom. Volt egy pont, ahol egyszerűen már nem bírtam tovább és totál kiborultam, a barátom nyugtatott. Azt mondta, vagy a gyáva (én, mert féltem, vagy lecsúszok a szakadékba, mert semmit sem lehetett a kocsiból látni, vagy később beleragadunk a sárba, na meg már rendesen égett azbeszt szag volt a vége felé), vagy a béna (ő, nincs gyakorlata) fogja innen az autót kivinni. Választhatok.
Végül barátom navigált, én meg próbáltam a legkisebb kárral kimenteni az autót. Sikerült, kikerültünk minden karcolás és csúszás nélkül! Nagyon büszke vagyok a barátomra és magamra, ránk, mert megoldottuk, kikerültünk ebből a valóban írdd és mondd egérfogóból. Utána meg hazavittem magunkat Érdre.
Nem mindennapi volt, azt hiszem ilyen extrém helyzetben autóval még nem voltam. A c4 exclusive derekasan bírta, minden elismerésem, pedig terep volt rendesen és szegénykémet nem erre tervezték.
Éljen a c4-esem! Igaz barát a bajban.
Hibalista
- A bal féltengelyt nem olajozta be a beszállító. A szervíz gyorsan, pontosan, INGYEN kicserélte és megjavította.
-
Ide hordtam szervizbe
Citroen Pásztor Szentmihályi út
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 11111 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Twingo | Következő autója? | Alfa Romeo vagy Volvo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
