A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 Exclusive, 2.0 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

1 igaz barát a bajban

Szöveges ítélet

Az uncsitesómnak volt esküvői bulija a Hármashatárhegyen, Óbudán. Hegyen, ez fontos. Azt az instrukciót kaptuk, menjünk fel a hegyi úton és az első beton utcán jobbra, ki lesz írva, zsákutca, de ne zavarjon, ja, és nagyon keskeny lesz az utca, annyira, hogy csak 1 kocsi fér el. És mivel sokan lesznek, ezért előfordulhat forgalom is. Nos, én vezettem, bementem az első utcán jobbra, zsákutca, annyira szűk volt, hogy a kocsi mellett maxi 20-30 cm volt, jöttek is autók felfele, de akkor még ott voltak keresztutcák, ahová beálltam. Ja, és az utca lefelé lejtett. Megyünk lefele, egyre szűkebb, majd egy alig bevehető (nagyon szűk hely) már sáros éles kanyar és a végén ott a zsákutca. Meg egy lelakatolt kertkapu. Kiderült, az idióta nagynéném eltévesztette és nem az első, hanem a második utcán kellett volna bemennünk.
Ha leégett a kuplungtárcsa, neki nyújtom be a számlát.

Nem részletezem, annyira szűk volt a hely, hogy szó sem lehetett y megfordulásról, rükverc vissza, éles és szűk kanyar be (közben jobb oldalt, alig 20 cm-re a kocsi jobb első kerekétől egy gusztusos, sáros szakadék), fel a meredek lejtőn uszkve 20 métert, az első sáros keresztutcáig. Utána sáros keresztutcába orral gyorsan be és amilyen gyorsan onnan ki lehet, kijönni és megfordulni.

Ez az egész művelet 50 percig tartott. Csak a kanyar bevétele kb 15 perc volt, mert milliméterenként kellett lavíroznom. Volt egy pont, ahol egyszerűen már nem bírtam tovább és totál kiborultam, a barátom nyugtatott. Azt mondta, vagy a gyáva (én, mert féltem, vagy lecsúszok a szakadékba, mert semmit sem lehetett a kocsiból látni, vagy később beleragadunk a sárba, na meg már rendesen égett azbeszt szag volt a vége felé), vagy a béna (ő, nincs gyakorlata) fogja innen az autót kivinni. Választhatok.

Végül barátom navigált, én meg próbáltam a legkisebb kárral kimenteni az autót. Sikerült, kikerültünk minden karcolás és csúszás nélkül! Nagyon büszke vagyok a barátomra és magamra, ránk, mert megoldottuk, kikerültünk ebből a valóban írdd és mondd egérfogóból. Utána meg hazavittem magunkat Érdre.

Nem mindennapi volt, azt hiszem ilyen extrém helyzetben autóval még nem voltam. A c4 exclusive derekasan bírta, minden elismerésem, pedig terep volt rendesen és szegénykémet nem erre tervezték.

Éljen a c4-esem! Igaz barát a bajban.

Hibalista

- A bal féltengelyt nem olajozta be a beszállító. A szervíz gyorsan, pontosan, INGYEN kicserélte és megjavította.
-

Ide hordtam szervizbe

Citroen Pásztor Szentmihályi út

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11111
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Twingo Következő autója? Alfa Romeo vagy Volvo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)