A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C3 Pluriel (2003)

C3 Pluriel 1.6 16V SensoDrive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Élmény megfizethető áron

Szöveges ítélet

A legolcsóbb kabrió.
Be kell valljam hogy nagyon szeretem, de lassan eléri a 3 éves kort, és gondolkozom a lecserélésében. Bár még nem tudom mit veszek helyette.
Amit az "autós újságírók" szídni szoktak: a SensoDrive váltó. Ja, kérem szépen meg kell szokni kezelni. Egy kis gyakorlással elérhető, hogy simán, teljesen rángatás nélkül váltson. Városban - Budapesten - nagyon jó szolgálatot tesz: a dugóban nem fájdul meg a lábam a kuplungolástól. Városon kívül is automata üzemmódban használom, csak előzés megkezdésekor szoktam kézzel visszaváltani.
Nagy ötlet, hogy kupé-panoráma-kabrió-spider-minipickup módokon használható. Ellentétben a keménytetősökkel, amiknek vagy kinyitom vagy becsukom a tetejét - hűvösebb időben csak a vászontetőt nyitom ki - panoráma módban - és csak melegben kabriózok.
Az egyetlen kényelmetlen megoldás az oszlopok kezelése. Vagyis hogy nem vihetem magammal - ha lebontottam, otthon kell hagyjam.
Néha kritizálják a belsejét - hogy minden műanyag. Ja, cserébe teljesen vízálló a belseje. Ezt már sikerült tesztelnem is - otthon hagytam a tetőoszlopokat és elkapott a nyári zápor. Bőrig áztam, de az autó megszáradt és semmi baja nem lett.
Az űlései lehetnének kicsit kényelmesebbek - Citroenhez képest elég gyengén hozzák a szintet. Persze egy Opelhez viszonyítva luxus űlések. Ja, a huzatuk speciális, szintén vízálló.
A másik problémám a váltó fokozatainak rövidsége. Ideális városi autó, de az autópálya nem neki való. 100-nál 3000-t, 130-nál 4000-t pörög a motor, fölötte pedig csak kínoznám.
A fogyasztása: városban 7l, városon kívül 5l, autópályán 8l.
Magas építésű kaszni. Nagyon jó, ha városban kapbriózunk, mert a buszok/teherautók kipufogója nem a képünkbe tolja a nemesgázokat. Viszont az oldalszél nagy ellenség.
És hogy kiábrándítsam a Citroen ellenzőket: nincs a kocsival semmi baj.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Citroen Pásztor - Szentmihályi út

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 38000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Xsara 1.4i Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C3 Pluriel 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)