A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C3 Picasso (2008)

C3 Picasso VTi 95 Chic 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Bucimaci

Szöveges ítélet

A kompakt kategóriának megfelelő hosszúságú C3 Picasso mind elöl, mind hátul kényelmes utazást biztosít, a 180 cm magasságú vezető mögött egy hasonló magasságú utas kényelmesen elfér úgy, hogy kb. 400 literes csomagtartó is rendelkezésre áll. Az ülések németesen kemény tömetűek, a magas üléshelyzet nem csak jó kilátást, de kényelmes ki-beszállást is biztosít, ezt a fájós derekúak ugyancsak becsülik! A hátsó ülések egy kézzel, egyetlen mozdulattal lecsukhatóak, fejtámla marad a helyén. A lehajtott ülés esetén egyenes csomagtérfeneket biztosító lemez igen hasznos, alatta, (a teljes értékű pótkerék felett) eltüntethetőek a szokásos csomagtartó-kacatok. A kormányzás könnyű. Az 1,4 l-es, 95 lovas, BMW-fejlesztésű benzinmotor nem csinál versenyautót a kocsiból, de a normál közlekedési körülmények között kitűnően helytáll Fogyasztása egy 1700 km-es alpesi túrán (ebből kb. 1200 km autópálya) 7,4 l/100 km volt, intenzív légkondi-használat mellett (mért érték!). Az akciós Chic felszereltség komoly értéke a 6 légzsák, a légkondi, a meglepően jó vételkészségű rádió, a tempomat s a metálfény, hátránya az erősen „peres” (195/55/R16) gumi, ami keresztbordákon nem „citroenes”, elég keményen tud ütni.
Az előző Xsara Picassommal is a váci Maros Autóházba jártam, alaposságuknak is köszönhető, hogy négy év alatt azzal a kocsival is csak egy fényszóróizzó-kiégés jelentett „rendkívüli eseményt”.
Összefoglalva: három és fél millióért van egy olyan kocsim, mely használhatóságát, kényelmét tekintve felér egy hatmillióssal.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Maros Autóház, Vác.Az előző Citroenemet is ők tartották karban , probléma nélül(60 ezer km-en egy izzókiégésen kívül semmi probléma), a megbeszélt időpontokban, várakozás nélkül. Mondhatni baráti viszony alakult ki. Csak a legjobbakat tudom róluk elmondani.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6200
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Xsara Picasso Következő autója? Valamelyik Picasso
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C3 Picasso 2008 (2009)

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)