Zöld gombóc
Szöveges ítélet
Szerelem volt első látásra, és azóta sem bántam meg. Igazán kényelmes, az első két helyen egy kategóriával nagyobb helykínálat. 4 irányban állítható kormány, állítható vezető ülés, kartámasz 2 db. Praktikusan pakolható, az anyós ülés alatt tárolódobozzal, hátul lehajtható asztalkákkal a gyerekeknek. Bivalyerős klíma, 1-2 személlyel dinamikus 75 lovas szerény étvágyú motorral.
Mivel null km-s volt az autó nem volt kezdeti problémám, az első kötelező szerviz során a rádióval bütyköltek, nem ismerte fel a magyar RDS-t, más hibája nem volt. Azután jöttek garanciális időben az olajcserék, márkaszervizben ,drágán természetesen. Hiba továbbra sem volt, bár azt a mai napig sem értem, hogy a fenébe lehet a gyárilag feltöltött 5w-40 olaj helyett 10w-40 olajjal megcsinálni az olajcserét, bamba voltam, ők meg pofátlanok, persze, elvileg mehet bele az is. De a következőknél már szóltam.
44 ezer km-nél a 4ik henger befecskendezője megadta magát, nyaralásból hazafelé, vontatás, javítás alig másfél nap alatt 50.000 HUF márkaszarvízben,de ezzel vége is a hibalistának :) Volt még egy klímatöltés az autó 6 éves korában, a gáz kb. fele hiányzott eddigre, de így is 5 fok körül tudott a rendszer.
Fenntartása olcsó olajcsere+pollenszűrő kb. 12.000 HUF
a 60000 ezres szerviz anyagköltsége megvolt 30 ezerből (olaj+szűrők, fékbetétek,fékfolyadék,gyertyák)
Ma már kissé zörög, de a futómű jól bírja a magyar utakat, a fényezése remek, olyan mint új korában.
Hibalista
- 4. henger befecskendező
Ide hordtam szervizbe
Citroen Orbán
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Márkafüggetlen
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 61000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Favorit | Következő autója? | Venga |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
