Strapabíró Citrom
Szöveges ítélet
Családi autóként használtuk ( komolyan :) ). Fél európát bejártuk vele. Egy tankolással eltudtunk vele jutni egészen Várnáig és egy kicsit vissza. Bár ez városi kis autó én elmókoltam vele 500-600km kényelmesen térdfájás nélkül pedig 190cm fölött vagyok. Nagyon hálás volt. De 14 év után beláttuk hogy újítani kell és ki nőttük a kicsikét, meg persze több mint 300.000km volt benne és valljuk be már igen csere érett volt benne a váltó és a kuplung is, de ebből látszik ha valaki odafigyel egy autóra nem sumákolja el az olajcserét és egyéb kopó alkatrészek cseréjét sem, egész hosszan hálás tud lenni egy dízel (még akkor is ha egy Francia). (Bár a szomszéd e220 Mercije viszi a pálmát 2.130.000Km-rel.) Többször is törve volt de mindig állta a sarat. Egy Navara belénk jött 110-el a kis c3 saját lábán ment a karosszériáshoz, a Navarát az angyalok vitték. Ráadásul 2 tanuló vezetőt is túlélt. De, őszintén az új C5 valahogy jobban áll egy férfinak. És így utolsó mondatként egy jó tanács, Citroennek SOHA de SOHA ne mossuk le az alvázát, mert az elektronika nyugdíjba fog vonulni.
Hibalista
- Szinte semmi, kopó alkatrészek. A legnagyobb baja az volt amikor kisült a fordulatszám érzékelő, és tiltott mindent. Jah és a klíma bár az azért mert összetörtük.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 12 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 360420 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Xantia V6 3.0 | Következő autója? | C5 V6 3.0 exclusive |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
