Soha többet C3-ast!
Szöveges ítélet
Alapvetően nagyon szép és megbzható autó volt egy-két kellemetlenséggel. Előfordult, hogy a napfénytetőt nem lehetett elektromosan visszazárni, csak mechanikusan nem kis erőfeszítéek árán. Másodszor a teljes tetőt kicserélték utána egy ideig ismét jól működött. A tetején kt oldalt lévő csíkok állandóan elváltak a fém résztől. Mindig elvittük a szervízbe, ahol visszaragasztották, de olyan megoldást nem tudtak találni amivel meg lehetett volna oldani a problémát.
Az autó két éves szervíze után egy héttel a tempomat hibás bekapcsolása miatt balesetet szenvedett vele anyósom. Az esőszenzort aktiválta és ekkor hírtelen elkezdett gyorsítani az autó. A vége a dolgnak az lett, hogy a nagy bp-i forgalomban nem tudta kontrollálni a helyzetet és maradandó sérülésekkel járó balesetet szenvedett. Ennyit a gépkocsi biztonsági berendezéseiről. Kértünk szakértői véleményt, de a szakértő elfelejtette elemezni a body computert illetve az esőszenzor és tempomat közötti összefüggéseket.
Úgyhogy minket hozott ki hibásnak.
Javaslatom: ez utóbbi fényében nagyban kerüljétek el a C3-ast és a PSA konszern autóit.
Hibalista
- tetőcsík 2x
- napfnytető 2x
- Tempomat 1x
Ide hordtam szervizbe
Citroen Pásztor
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Punto | Következő autója? | Mazda |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
