A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C3 (2002-2009)

C3 1,4 hdi SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pénznyelő de IMÁDOM

Szöveges ítélet

Három éve használom még meg van de úgy gondoltam ideje ide is leírni amit gondolok róla! Használtan vettem magán személytől, ez volt az első úgymond autóm mert előtte trabantom volt az nem nagyon hasonlítható ehhez.Imádom mert jól gyorsul imádom amikor a turbó bepörög és beleprésel az ülésbe és nincs megállás! A hátsó ülésen is akik utaztak sosem panaszkodtak, sőt más autókhoz viszonyítva (renault megan II, volvo V40) azt mondták messze ebben érzik a legkényelmesebben magukat!A csomagtérre sem panaszkodhatom mert eddig amit akartam azt mindig sikerült bepakolnom!Örülök mert van modurboardja és az sokat tudott segíteni!Ami a felszereltségét illeti vásárlás után tetettem bele egy tolató radart mert sosem tudtam hol a hátulja és féltettem, megérte és ezek után minden autómban alap felszereltség lesz!A digit klíma és a gyári hifi is nagyon tetszett, de ami még cssúcs az a fény és eső szenzor!Ilyen téren nem tudok rá panaszkodni. A fogyasztása elég sokáig nagyon tetszett mert nem ritka volt amikor 5l alatt teljesített!És nagyjából itt értünk el oda amiért ez az írás megszületett! A HIBA LISTA!!!Vásárlás után kb. egy évvel elkezdett kigyulladni minden lámpa, szervó oda, elektronika teljesen leamortizálódott!Elvittem szerelőhöz mondom nincs szervó meg világít a műszerfal mint a karácsonyfa!Megnézte, kipróbálta, azt mondta nincs a kocsinak semmi baja, a szervó működik ha tövig nyomom a gázt!Jól van gondoltam én vagyok a hülye!Másik szerelő rákapcsolt a fedélzeti számítógépre és kért egy napot, hogy megcsinálja!Kiderült a generátor nem töltött vissza ezért ami után az akuból elfogyott a töltés a kocsi lekapcsolt dolgokat!30.000Ft omba került, de jól működött!Pár hónappal később újabb esemény törte meg a hétköznapokat! Reggel használtam a kocsi és kint az utcán leparkoltam vele!Este be akartam állni a garázsba és valami elkezdett füstölni, égni meg valami kegyetlen hangot adni!Kiderült eltört a bal első lengés csillapító rugó ami majdnem kiszúrta a 35.000Ft-os vadi új gumit! Szerelő + alkatrész 17.000Ft!A gondtalan napok után újra jött a baj!Elkezdett olyat művelni, hogy a fordulatszám ingadozik és nem nagyon akart menni sem, és még a tempomat sem működött!Kuplung jeladó lett a baj forrása ami újra igénybe vette a pénztárcámat 22.000Ft erejéig és az idegeimet nagyon sokáig! Újabb csendes hétköznapok következtek és róttuk a kiló métereket, de nem sokáig!Használat közben elkezdett valami zörögni a kocsiban, és percek alatt a zaj csak nőtt!Elvittem szerelőhöz(magán) aki 99% pontossággal megállapította, hogy a katalizátor omlott össze és annak van ilyen hangja!Elvittem egy katalizátoroshoz (de már utólag bánom mert köze sem volt az embernek az autó katalizátorhoz csak a ladákhoz)aki azt mondta 170.000Ft ért megoldja! Kis gondolkodás után kitalált jobbat 70.000Ft ért!Szétvágta a katalizátor, kiszedte belőle a "rossz" szűrőt és esztergáltatott bele egy másik szűrőt!Akkor lettem rosszul amikor azt mondja nekem, hogy nem rakja vissza az eredeti helyére a katalizátort hanem a kipufogó dob és a motor közé, mert ott könnyebben hozzá lehet férni ha legközelebb elromlik!Mondtam neki mindent tegyen a helyére mert nem hiába rakták azt oda a Franciák!Ami még tetézte a szakmai hülyeséget az az volt hogy a "szaki" fia egy csavart akart kiszedni a motorból, mondván hogy az úgysem kell oda és csak útban lesz ha a motort kell szerelni!Mondtam nek is hogy minden marad a helyén csak legyen kész a kocsi!5 nap és 70.000Ft al később kész lett a katalizátor de a "szaki" azt mondta nem az volt a baj hanem a kipufogó van berakodva ezért azt is ki kell cserélni és akkor pöpec lesz a gép!Mondtam neki majd még visszajövök!Remélem azóta is vár!A szerelőtől 15km re a vadi új katalizátorral együtt megállt az autó de úgy hogy már el sem akart indulni!Sikerült elvontatni egy valamire való szerelőhöz ahol megnézték és azt mondták hogy az injektor és a magas nyomású szivattyú cserére szorul! 3hét és 320.000Ft ellenében kész lett a kocsi!Közben felhívott a katalizátoros hogy olcsón tud kipufogót szerezni mennyek el hozzá!Mondtam neki hogy örüljön hogy munka nélkül lett 70.000Ft ja és hagyjon engem békén!Nem is olyan soká fogta magát a klíma és elszállt!Szerlőhöz be és tájékoztat hogy vagy klíma kopreszor (120.000FT) vagy csak hűtő(80.000Ft) lesz a baja, de most nincs ideje megnézni!Elhoztam, de előtte feltűnt hogy folyik a gázolaj a kocsiból!Megnézték és kiderítették hogy amikor leszedték a tankot rosszul rakták vissza a tömítést ezért befolyik az ülés alá a gázolaj!5.000Ft ért ezt is orvosolták holott ők rontották el!Mint később kiderült a klímát is ők szúrták el mert amikor megcsinálták a motorját rosszul rakták össze és valami kikezdte a klíma csövet!Kézségesen 22.000Ft ért megcsinálták és feltöltötték a klímát!Ezek után már közel voltam az agyvérzéshez amikor két héttel később moziba menet kézfék kienged, kuplung, sebesség, indulás és egy hatalmas durranás keletkezett!Kiderült újabb rugó törés csak most a jobb oldal!Újabb 15.000Ft!Ezek után sajnos a fogyasztásom már messze van a régitől mert 5-5,5 liter alá nem megy, hála a fölösleges katalizátor kokányolásnak!Mindentől függetlenül remélem más már nem jön elő mert eleget költöttem rá és már szeretném használni is meg szeretem és kár lenne ha szétverném első felindulásból!Az előző hozzá szólások közt olvastam egy hasonló autó tulajdonosa azt írta, hogy az ő autója még nagy hidegben sem izzít! Nos az enyém -8fok környékén izzít, és még a sebváltóm is úgy lefagy hogy csak 20Km használat után lehet normálisan váltani vele!

Hibalista

- -Generátor 30.000 - -Bal lengés csillapító rugó 17.000 - -Katalizátor csere amit nem kellett volna 70.000 - -Komplett magas nyomású rendszer 320.000 - -Kuplung jeladó 22.000 - -Klíma csövet kidörzsölte a kasztni:hegesztés+szerelés+töltés=22.000 - -Jobb oldali lengés csillapító rugó:15.000 - Ez már lassan a kocsi vételára!

Ide hordtam szervizbe

Semelyik szerelőnek nem szeretném a hitelét rontani aki átvert engem!Ilyen volt a katalizátoros és a többi OKOS SZAKEMBER!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Akit viszont meg szeretnék említeni mint pozitívum az a Szegedi Huszti Boch Car szerviz mert ott igaz voltak hibák de korrekten bántak velem! De akiben eddig még sosem csalódtam autószerelés tekintetében az egy baráti szerelő itt Szegeden akinek sokat köszönhetek!A nevét a bele egyezése nélkül nem írom le de én mindent köszönök neki!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? v40
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C3 2002 (2002)

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)