A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C3 (2002-2009)

C3 1.1i SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olcsó kis kedvenc

Szöveges ítélet

Az első autó, amit úgy igazán többet vezettem, bár nem mind a 130e km nekem köszönhető - családi autó a kicsike. A vásárlás után azzal kezdődött a dolog, hogy nem ment a 110 ezres hi-fi rendszer, ugyanis valamilyen kínai kódolásra volt állítva. Ezt persze garanciálisan azonnal javították. Már elsőre is feltűnő az autó kényelme, nem sportosak az ülések, inkább egy fotelre hasonlítnaka, a ledönthető kartámlával főleg. Hátul kicsit kevés lábtér van (bár az én 198 cm-emnek minden kocsiban), elől viszont meglepően tágas, a csepp alakjának köszönhetően bőven van még hely a fej mögött. Francia autó létére összességében nagyon megbízható, semmi komolyabb probléma nem volt vele. Egyszer az M0-áson szakadó esőben elment az ablaktörlő... Na azt nem köszöntem meg, főleg amikor a villamossági szerelő azt mondta, nem tud vele mit kezdeni. A szervízben aztán kiderült, hogy az érintkező oxidálódott el a nagy terhelés miatt :s. Következő alkalommal motorcsere (50 e Ft - még nem jött el szerencsére). Aztán egyszer észrevettem, vagyis a mögöttem jövő, hogy nincs féklámpa. Ezután hónapokig, ha úgy gondolta el-el ment. Nem volt túl kellemes, főleg akkor izzasztott, amikor kopasz bmw-sek 5 méterre mögöttem 140-el közeledtek. A szervízben aztán kicserélték a kapcsolót, de az is elromlott. Most már csak remélni tudom, hogy van féklámpám. Sajnos a 2002-3-as szériának hibája, hogy beázik a lámpa egy kicsit. De nem vészes. A fogyasztása 4-6 liter, többet még nem evett (120-at átlagban simán megyek vele). Városabn is max 6 liter a csúcs. Nagyon gazdaságos kis kocsi, persze nem pályára tervezték, 148 a vége, adalékkal 156, de akkor már köhögi a lelkét. Városi autónak tökéletes, relatíve jól gyorsul, nem kerül sokba. Ha megfelelően karban van tartva, nagyon hálás kis kocsi tud lenni. Összességében megérte megvenni, de mindenképpen nagyobb motorral kellett volna rendelni. Csak ajánlani tudom, főleg anyukáknak kisgyerekekkel.

Hibalista

- Ablaktörlő motor, bajuszkapcsoló, féklámpa, computer-hiba

Ide hordtam szervizbe

Citroen Király Kiskunhalas

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Corsa Következő autója? Opel Astra
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C3 2002 (2002)

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)