Mi az, hogy benzinkút?
Szöveges ítélet
Igénytelen kiasautó. Városban aligha kell ennél jobb. Motorikusan tudja a tőle elvárhatót. Valódi éhezőművész. Országúton kíméletesen hajtva 3.5l alatti fogyasztást is produkált 100km-en. Autópályán 130-as tempóval 5liter körül eszik, ami 150-nél 6-6.5-re nő. Városban hidegen hajtva, a legnagyobb télben sem sikerült meghaladni a 7 literes fogyasztást. Hosszú távon kissé kényelmetlenek az ülések, de fiataloknak kisgyerek(ek)kel ideális. A belső műanyagok kemények itt-ott sorjásak. A szellőző rendszer kitűnő. A motor problémamentesen birkózik meg a klímával. A csomagtartó nem nagy, de nem is kell ennél több városban. Kiránduláshoz viszont elkél a tetőbox. Sajnáltam, hogy nem volt benne tempomat. A legnagyobb negativuma, az A oszlop. Amilyen jópofa formát ad kívülről, annyira hátrányos belülről. Simán kitakar egy oviscsoportot, de a keresztben elsuhanó bringások se tudják, hogy abszolút láthatatlanok. Bal hajtűkanyar esetén pedig, mindenki megtudhatja milyen vakon vagy csukott szemmel vezetni.
Hibalista
- Ékszíj vezető tárcsa gumírozás levált - 58000km
- Porlasztócsúcs tönkrement - kb.25000km
Ide hordtam szervizbe
Szeged, Citroen Márkaszerviz
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Eger, Citroen Márkaszerviz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 72000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Punto | Következő autója? | C4 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
