Ma petite voiture qui j'adore
Szöveges ítélet
Elötte egy Suzuki Ignisem volt, ami viszont borzasztó sokat fogyasztott, ezért eladtam. Kisebb hengerürtartalmú autót kerestünk, amit azóta már bánok, az 1.4-es verziót kellett volna megvenni. Az autót 2009-ben vásároltam egy kereskedötöl, 59000 km-rel. Ekkor elvégeztek rajta egy nagyszervizt. Ez, a lehetö legfapadosabb verzió, mégis ezerszer kényelmesebb a német csodaautóknál. A formája nagyon jó, gyönyörü járgány. A telet nem szereti, pöccre indul, viszont városban simán bevágja a 10l-t ha minuszok vannak. Autópályán, föúton kissé lomha, nemhiába ez egy városi autó. A motorja egy huszonéves konstrukció, nagyon megbízható, viszont nem egy erögép. A klíma nagyon hiányzik. A beltér tágas, sok pakolóhellyel. A csomagtartó kategóriájához képest óriási. A digitális kilóméterórát imádom, sokkal könnyebben leolvasható mint a hagyományos társai. Van fordulatszámmérö, meg sok egyéb extra pl. pillanatnyi fogyasztásmérö, olajszintmérö etc. A müszerfal kétszínü. vidám kisugárzása van az ezüst színü légbeömlökkel. A felsö tetödíszléc felpúposodott és leesett. A kilincsek kicsit kimattultak, és a lökhárítóról is kopik a fólia. Minezek ellenére imádom, nagyon jó kis autó.
Hibalista
- felsö diszlécek - elsö rugó (típushiba) -
Ide hordtam szervizbe
Citroën Sopron
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 59000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Ignis 1.3 GLX | Következő autója? | C3 1.4 VTi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
