Lehet(ne) szeretni
Szöveges ítélet
2004 márciusában vettem át 0 km-el. Az els? 2000 km problémamentes volt, aztán egyik pillanatról a másik elkezdett rángatni, majd lefulladt. Újraindítás, néhány km és végleg beadta a kulcsot. Menteni kellett. Assisstance Ok, csereautó Ok. 3 nap és a szervíz értesített: mehetek az autóért, gyújtó trafó csere volt, garisan cserélve.
A szervízt?l kb. 500 m-re ismét köhög, leáll. Egy hét, csereautó OK, befecskendez? fúvókák cserélve.
Így indult közös pályafutásunk. Azóta 25e km problémamentesen. 1,4 75 LE harmatgyenge, f?leg klímával. Csörög-zörög, ennyi pénzért természetes.
Ketten kényelemsen elférünk benne, négyen, ne adj Isten öten katasztrófális. Igazából szeretnék kiszállni bel?le, de az újakat iszonyúan akciózzák, nagyot buknék rajta.
Most lesz az els? kötelez? (30e km), kíváncsi leszek.
Hibalista
- Trafó, 4Xbefecskendez? fúvókák
Ide hordtam szervizbe
Nagy (KK K?rút)
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 323 IV | Következő autója? | vmilyen egyter? |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
