Kis golyó nagy fogyasztással
Szöveges ítélet
A rossz:
A kocsi inditáskor mindig valami hibát jelez! Ha hideg van akkor azért sipol, ha éppen nem ez a baj, akkor azt jelzi nincsen olaj a kocsiban, ha ez is megvan akkor a benzinjelz? 6 osztásából már csak 1, vagy 0 van minden esetben sipol... ha semmi baja akkormeg azért... ett?l hülyét lehet kapni.
Ha hideg van, akkor 3 fok alatt (asszem -3 fokig) folyamatosan villog az épp aktuális h?mérséklet, igy nem látszik az óra, ráadásul a villogás odavonzza a tekintetet, és még sipol is érte (ett?l is hülyét lehet kapni, pléne ha 3-4 fok körül billeg a h?mér?) és hiába nyomom meg a gombot a kijelz? mellett, hogy nyugtázzam a fagyveszélyt, vagy hogy az órát szeretném nézni, 10 mp múlva visszakapcsolja a villogó h?mérsékletet. Nyáron nem látni a h?mér?t csak ha gombot nyomok, akkor meg azt van el?ttem 10 mp-ig... vicces
Indexkapcsoló halk, ha kicsit hangos a rádió (2-3-as osztáson van a 15-b?l) már nem is lehet hallani hogy jelez, valamint nem szeret visszaugrani a kanyarvétel után középhelyzetbe (ha a nap süt még a zöld visszajelz?fényeit sem látni), igy számtalanszor el?fordult, hogy egyenes menet közben folyamatosan balra indexeltem, azóta rászoktam, hogy minden jelzés után ellen?rzöm a kar állását.
Rádión a hanger?t csak lépésekben lehet ugye emelni, de az elején (logaritmikus változást lineáris szabályzóval emeli, vagyis: ) a 0, és az 1-es hanger? között akkora a különbség, hogy ha áll a kocsi ki kell kapcsolni a rádiót, különben folyton kicsit meg kell emelni a beszéd hangerejét, pár mondat után kellemetlen. tök csöndben meg sz*r ülni. :)))
Idegesit? ha hirtelen fékezésnél az ABS kattan 1-2 utána meg villog a vészvillogó. Alapvet?en ez hasznos, de nagyobb sebességnél, autópályán, nem 60-70-nél, városban.
fogyasztás 8 alá még sosem ment, pedig nem gyilkoljuk az autót, folyamatos 140, autópálya, klima = 10 liter/100 km. pedig kis autó, nem? igaz, hogy 1.6-os motor, meg 110 lóer?, de akkoris 10 liter az átlag???
& a klassz dolgok:
Kellemes kis kocsi, 1.6-os motorral megy mint a golyó, lámpánál sok nagy autót otthagy, csak lesnek a többiek...:))) kartámasz az üléseken, nagyon kellemes, kis fordulékony autó, parkolás egyszer?, pláne tolatóradarral (n?knek ideális, jól használható) felszerelésre nem sok panasz lehet, klassz még a fékaszisztens is, el?sz?r szokatlan volt, hogy úgy megbólintotta a kocsit 1-1 fékezésnél, de aztán rájöttem nem is rossz!
Hibalista
- tempomat kapcsoló: egyszer?en eltört, és kiesett a helyér?l
- ablakemel? kapcsoló: szintén mint a tempomat, pedig nem sokat volt használva...
- els? futóm? stabilizátor csere: talán a magyar utak (kb 20.000 km után)
- es?ben értelmetlen hibajelzések: ezt magyarázza meg valaki! menet közben kigyulladt a töltésjelzés, aztán 3-4 újrainditás után sem t?nt el. végül kb. 20 perc autózás után magától elmúlt (mondani sem kell, hogy ezért is sipolt az autó folyamatosan)
- inditáskor szinte mindig hiányolja az olajat, pedig van benne, nem tudok vele mit kezdeni
-
- 2006.02.27. kiegészités:
- a héten elromlott az ablakmosó motor is: vagyis a lapát működik, de viz az nincsen, nem fagyott be, viz is van benne, egyszerűen a motorja nem dolgozik!
Ide hordtam szervizbe
Bp, Vizsla u. (amikor megbeszéltük mentem, még meg is tudtam várni a stabilizátor cserét, ára annyi volt amennyi 20-30.000 és a szervizdij is kibirható, de mire a kész kocsi papirjait ideadták, valamint érkezéskor felvették a munkalapot az idegöl?)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | dizel verda |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
