A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C3 (2002-2009)

C3 1.6 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Kis golyó nagy fogyasztással

Szöveges ítélet

A rossz:

A kocsi inditáskor mindig valami hibát jelez! Ha hideg van akkor azért sipol, ha éppen nem ez a baj, akkor azt jelzi nincsen olaj a kocsiban, ha ez is megvan akkor a benzinjelz? 6 osztásából már csak 1, vagy 0 van minden esetben sipol... ha semmi baja akkormeg azért... ett?l hülyét lehet kapni.

Ha hideg van, akkor 3 fok alatt (asszem -3 fokig) folyamatosan villog az épp aktuális h?mérséklet, igy nem látszik az óra, ráadásul a villogás odavonzza a tekintetet, és még sipol is érte (ett?l is hülyét lehet kapni, pléne ha 3-4 fok körül billeg a h?mér?) és hiába nyomom meg a gombot a kijelz? mellett, hogy nyugtázzam a fagyveszélyt, vagy hogy az órát szeretném nézni, 10 mp múlva visszakapcsolja a villogó h?mérsékletet. Nyáron nem látni a h?mér?t csak ha gombot nyomok, akkor meg azt van el?ttem 10 mp-ig... vicces

Indexkapcsoló halk, ha kicsit hangos a rádió (2-3-as osztáson van a 15-b?l) már nem is lehet hallani hogy jelez, valamint nem szeret visszaugrani a kanyarvétel után középhelyzetbe (ha a nap süt még a zöld visszajelz?fényeit sem látni), igy számtalanszor el?fordult, hogy egyenes menet közben folyamatosan balra indexeltem, azóta rászoktam, hogy minden jelzés után ellen?rzöm a kar állását.

Rádión a hanger?t csak lépésekben lehet ugye emelni, de az elején (logaritmikus változást lineáris szabályzóval emeli, vagyis: ) a 0, és az 1-es hanger? között akkora a különbség, hogy ha áll a kocsi ki kell kapcsolni a rádiót, különben folyton kicsit meg kell emelni a beszéd hangerejét, pár mondat után kellemetlen. tök csöndben meg sz*r ülni. :)))

Idegesit? ha hirtelen fékezésnél az ABS kattan 1-2 utána meg villog a vészvillogó. Alapvet?en ez hasznos, de nagyobb sebességnél, autópályán, nem 60-70-nél, városban.

fogyasztás 8 alá még sosem ment, pedig nem gyilkoljuk az autót, folyamatos 140, autópálya, klima = 10 liter/100 km. pedig kis autó, nem? igaz, hogy 1.6-os motor, meg 110 lóer?, de akkoris 10 liter az átlag???

& a klassz dolgok:

Kellemes kis kocsi, 1.6-os motorral megy mint a golyó, lámpánál sok nagy autót otthagy, csak lesnek a többiek...:))) kartámasz az üléseken, nagyon kellemes, kis fordulékony autó, parkolás egyszer?, pláne tolatóradarral (n?knek ideális, jól használható) felszerelésre nem sok panasz lehet, klassz még a fékaszisztens is, el?sz?r szokatlan volt, hogy úgy megbólintotta a kocsit 1-1 fékezésnél, de aztán rájöttem nem is rossz!

Hibalista

- tempomat kapcsoló: egyszer?en eltört, és kiesett a helyér?l
- ablakemel? kapcsoló: szintén mint a tempomat, pedig nem sokat volt használva...
- els? futóm? stabilizátor csere: talán a magyar utak (kb 20.000 km után)
- es?ben értelmetlen hibajelzések: ezt magyarázza meg valaki! menet közben kigyulladt a töltésjelzés, aztán 3-4 újrainditás után sem t?nt el. végül kb. 20 perc autózás után magától elmúlt (mondani sem kell, hogy ezért is sipolt az autó folyamatosan)
- inditáskor szinte mindig hiányolja az olajat, pedig van benne, nem tudok vele mit kezdeni
-
- 2006.02.27. kiegészités:
- a héten elromlott az ablakmosó motor is: vagyis a lapát működik, de viz az nincsen, nem fagyott be, viz is van benne, egyszerűen a motorja nem dolgozik!

Ide hordtam szervizbe

Bp, Vizsla u. (amikor megbeszéltük mentem, még meg is tudtam várni a stabilizátor cserét, ára annyi volt amennyi 20-30.000 és a szervizdij is kibirható, de mire a kész kocsi papirjait ideadták, valamint érkezéskor felvették a munkalapot az idegöl?)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? dizel verda
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C3 2002 (2002)

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)