Kis dízel, nagy erő
Szöveges ítélet
Ujonnan vettem az autót. Kb 1500 kmnél elromlott a légmennyiségmérő ami bosch tipusu német gyártmány.
Az égők nekem is kiégtek elöl. De azóta vettem bele jobbakat és elég jól birják. Maga az autó tetszik kivül belül. Meg kell nézni és el kell fogadni. Vagy nem de akkor nem kell megvenni. A motor az nagyon profi. Bár nem eszik olyan keveset mint egyesek mondják. Városban 6-7 liter között eszik. És kint ha megyek vele rendesen akkor is megeszi a 7-et. Ez azt jelenti hogy városon kivül 140-150-el mimimum. Ha betartom a szabályokat városban 50 kint 90 akkor 5 liter alatt elmegy. Na de ki tud ennyivel menni. Télen a fütés az nagyon jó mivel a motor inditását követően kb 1 perc mulva megemeli az alapjáratot egy kicsit és rá kb 1 percre már langyos levegőt fúj. A digitklima nagyon bevált. Ha valakinek kérdése van irjon nyugodtan a lackoo@mailbox.hu -ra.
Annak a c3 tulajnak aki itt valamelyik hozzászolásban irta hogy 5 kormányművet cseréltek azt üzenem keressen másik szervizt. Ugyanis nem rossz a kormánymű csak be kell állítani!! Ezt sajnos a citroen szervizekben nem nagyon tudják. Egy barátom is mikor a második is elkezdett kopogni vagy hangokat adni, fogta és mivel autószerelő megcsinálta és beállitotta. Azóta is rója a kilómétereket mindenféle hang nélkül. :)
Szóval sajnos sokszor a tudás kevés a szervizbe azért irnak rosszakat ezekröl az autókról. Amúgy szerintem nem rosszabb mint akármelyik német márka.
Ez már a folytatás 49000 km-nél járok. Szóval azóta pörögtek a km-rek. Most a váltó kezdett nemrég akadozni. Szervizbe vittem. Elöször konzol csere. Akkor jó volt 2 hétig. Majd bovden csere akkor megint jó volt 1 hónapig. És utoljára váltó szétszedés és valami rudazatot cseréltek. Azóta viszonylag jó. Bár néha melegen kicsit nehezen jön ki sebességből. De most jó. Más gond egyenlöre nem jött elő. Fogyasztás átlagban 6 körül. A kormánymű nekem is el kezdett kopogni. A szervizben kb 2 perc alatt orvosolták. Azóta semmi hangja. Valamint még olyat csinál az autó hogy mikor engedem fel a kuplungot és a kuplungkapcsoló kapcsol ránt egyet az autó. Sajnos ezt sehol nem tudták orvosolni. :( valamint benyomott kuplungal olyan 1200 fordulaton nem lehet tartani mert ingadozik. Evvel se tudtak mit csinál mondván ez ilyen. :(
Hibalista
- Légmennyiségmégő. (bosch)
- Belső levegő keringetés motorja. 2X.
- Váltó konzol.
- Váltó bovden.
- Váltó rudazat talán.
-
Ide hordtam szervizbe
Citroen Szombathely.
Nagyon kedvessek és rendesek. Mindent megprobálnak megoldani.
Azon kivül ott vettem az autót. Beszámitás és az uj autó átadás is remekül müködött semmi problémám nem volt velük. Szervizelés után ingyen lemosták az autóm!
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Citroen Rigó Keszthely.
Szerintem a környéken a legjobb csapat. Nagyon sok régi citroent is csinálnak. Nem drágák és tényleg azt akarják hogy jó legyen az autód! Ezentól csak oda viszem.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 49000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | C3 1.6 Excl. | Következő autója? | Japán, ha van még olyan. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
