ISZKIRI
Szöveges ítélet
Oktatóautó volt a lelkem előtte,nyugdíjazták 2 évesen,75000 km-el. Én az első "MÁRKASZERVÍZ"-es próbálkozás után,csak maszek szerelőnél javíttatom,alkatrészt viszem a BÁRDI-tól!!!Kis optikai tuning és sportlégszűrő/szerintem+10 paci!/,nekem elég.Feleségem és Én is Imádjuk!! Családi autónak használjuk 3 gyerekkel:17,14,4-évesek.Még vígan elfér a család,igaz a legmagasabb 167 cm.Nyáron 195/50/15 Uniroyal RainSport/2,4-re fújva/,télen 175/70/14 Pneumant SnowWolf /2,3-ra fújva/ tökéletes vezetési élményt nyújt! Garancia időn belül nem ajánlom a változtatásokat mert ugorhat a gari!!! Egyébként pedig, szerintem minden autónak "lelke" van,időben észlelni kell,ha kehes,akkor még válogathatunk a szervizek között! Ha már a tréler visz,baj van.Nem szabad bedőlni az első árajánlatnak szervízelésnél,vannak lelkiismeretlen szerelők,akik egy csavar meghúzását tízezrekben számolják!! Ha lehet,az autóját senki ne hagyja magára szervízben, /bár ott engem is ki akartak küldeni!/ mert csak akkor lehet biztos, hogy elvégezték azt,amit számláztak! Én az autómmal így teszek,aztán jöhet az ISZKIRI!!!
Hibalista
- Az első tulajnál kormányművet cseréltek/garanciában/,és az üzemanyagellátó rendszerrel volt valami. /Szerintem silány üa.miatt./ Mikor hozzám került 2évesen,pontatlan sebváltó miatt vittem "MÁRKASZERVÍZBE"végül is "CSAK"a váltó távtartó bakját kellett cserélni ami anyagáron 7e,DE A SZERVÍZBEN 30.000 FT-ot fizettem!!Ekkor fogadtam meg,hogy oda többé nem megyünk! /ÉN 10 perc alatt ki tudtam volna cserélni aknán./ 80.000km-nél szabályoztattam az első féktárcsákat 2e/db,betétcsere 2e/pár;hátul dobfékes,nem kellett hozzányúlni azóta sem! /2007.08-ban,4-évesen a KF-hez műszakira úgy vittem,hogy szerelő nem is látta,minden OK volt!/ 90.000km-nél a főtengely ékszíjtárcsa rezgéscsillapító gumírozása levált,csörgött,mintha szelepes lett volna! /Betojtam rendesen!/ 17.000-ből megúszhattam volna,de azt mondtam,olyat nekem nem tesznek fel! Mivel szét volt szedve,és ez még az első téli együttlétünk alatt történt,felújíttattam a generátort,önindítót össz:15.000-ből. 15.000-volt a teli fém ékszíjtárcsa+12.000 a generátorra a szabadonfutó ékszíjtárcsa a rezgéscsillapítás miatt/mellékesen:az újabbaknál gyárilag az van/,10.000 a szíjfeszítő görgő,és azt hiszem 5.000 a gencsi szíj. Tessék kiszámolni mennyi lett volna "MÁRKASZERVÍZBEN"!! A gyári ajánlás 130.000km-nél vezérműszíj csere! Én 125.000-nél az előélete miatt lecseréltettem,+a vízpumpát,+a feszítőt,+a görgőt,munkadíjjal:össz 60.000Ft. Nemrégiben az 1.-injektornál kifújt+résolajcsöveknél szórta a gázolajat+szelepfedél tömítésnél olajos volt. /Szoktuk küldeni rendesen!!/ Össz 20.000-ből helyrehozták: injektor tűzkarika csere,+résolajcsövek csere,+szelepfedél tömítés csere,+munkadíj!
Ide hordtam szervizbe
Autó Largó
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Nagy Autóvillamosság,Ribling Mester,Simon Mester
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Ulysse EL 2.0 TI | Következő autója? | Még nem tudom |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
