Frankó, nem is olyan kis autó
Szöveges ítélet
Nagyon nagyon szeretem az autót. Ár teljesítmény kategóriában verhetetlen. Egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem. Egyetlen nagy hibája az hogy francia.
Előnyei: viszonylag jól gyorsul, végsebessége 200km/h körül mozog, nagyon jó a felszereltség, sok tárolóhely, jó külső, formatervezett belső, nagyobb hely van benne, mint az s40 es volvónkban elöl. semmi lényeges nem romlott el benne, egyszer télen állt két hétig, utána nem indult, még betolni sem lehetett. Egyszer törtem, nekikoccantam egy szuzukinak kb 30-al. Az enyémnek szinte semmi baja nem lett, a szuzuki gyakorlatilag rommá tört :) Nem sorolom tovább az előnyeit, nagyon sok van neki....érdemes megvenni
Hátrányok
tempomat eléggé lassan reagál
nagyon vastag az első oszlop, könnyen el lehet ütni a gyalogosokat
szőőőrrrnyyűű úttartás, ringó fedélzet, de ahhoz képest hogy olyan érzés, mintha hajón lennék, a kátyúkat és az út repedéseit meg lehet érezni, és a kormány is riasztóan berezonál némely nagyobb zöttyenőnél.
ahhoz képest, hogy francia, lehetne puhább is
az ülés nagyon kényelmes, de lehetne mégjobb is, és abszolút nincs oldaltartása
a fordulás íve hatalmas, szégyen és gyalázat
rettentően sokat fogyaszt, a szél nagyon könnyen megdobja
a legutóbbi kötelező szervíz óta bekapcsolás után minden programozott adó a kossuth rádió, és újra meg kell keresgélnem az adókat
távirányító néha nem nyitja az ajtót
visszapillantók nagyon kicsik
3 év után minden izzó elszáll rajta, kb egyszerre, de még a tartalékok is
nagyon alacsonyan van az első lökhárító, minden szarba beleakad parkolásnál stb..
a műszerfal jól néz ki, de papírból van, az ablakemelő gomja pedig elérhetelen.
a kartámasz nem ér semmi, se a lehajtható, se az ajtón lévő könyöklő
egyáltalán nem tartja a hőt, télen ha leáll a motor, 2 perc alatt meg lehet fagyni az utastérben
hátrafele nem könnyű kilátni
hátul kicsi a hely, viszont hatalmas a csomagtartója
index kar néha nem pattan vissza, ez is típushiba
nagyon drágák a kötelező szervízek
mindezek csak apró hibák, de gondolom aki ilyet akar venni, az jobb ha tudja. én nagyon szeretem az autót, lehet, hogy ezek a dolgok csak nekem tűnnek fel. nagyon megbízható, halk motor, a szélzaj sem jelentős, macáknál bejön, mindig megcsodálják :)))) de inkább tán azért mert nőies autó.
ja és még annyi, hogy nagyon nehéz, (van benne anyag is) kb 1100 kiló, részben ezért is eszik sokat
Hibalista
- ablakmosó szivattyú - gariban
- kerék összetartás
- valami kütyü amitől lemerült az aksi, szereléssel kb 5000
Ide hordtam szervizbe
Citroen Wallis váci út
nagyon nagyon jó, gyors szervízelés, szakszerű, de kicsit drága, és mindig mindent cserélni akarnak
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Samara 1300 | Következő autója? | citroen c4 v. c5 vagy audi a4 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
