A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C3 (2002-2009)

C3 1.1i 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Ezüst gombóc

Szöveges ítélet

Párommal viszonylag kicsi 2-3 éves használt autót kerestünk és már régóta szemeztünk a típussal. Nagyon megkedveltük a vásárlás óta, ülései kényelmesek, helykínálat nagyvonalú, csomagtartó is meglepően nagy (nagyobb mint a Grande Punto-é). Többnyire rövid pár km-es utakon használjuk, de a fogyasztás 6 alatt marad. Hosszabb utakon 5 felé közelít. Most nyáron olaszországi utunk alatt 2800km-en 6,1-es átlagot mentünk 4 személlyel, full csomaggal, klímával, hegyvidékkel és rengeteg autópályával együtt értve persze. A motor 61 lóereje nem csavarja ki a kezemből a kormányt, de kényelmesen tartja akár az autópálya tempót is. Normális autózáshoz elég, de előzéshez forgatni kell.
Az előző tulaj találhatott pár kátyút mert a toronycsapágy kotyogott. A klímát feltöltöttük, azóta köpi a jégkockát is 35 fokban. :) Egyszer előfordult, hogy az egyik akkusaru lelazult egy kis bosszúságot okozva. Ez nem sokkal a trafós szerviz után volt, lehet a szerelők voltak kissé hanyagok, de gyorsan megoldottuk magunk.
A több leírásban is előforduló trafósor hiba nálunk is kijött, igaz, hogy ez egy olcsó kúton szar benzint tankolva a számítógép állandóan letíltás miatt került cserére. A csere tarfósor is 2 napon belül hibát írt, másodszor is cserélték. Persze, hogy írta amig a tank szart ki nem jártam.
Egyébként gondtalanul üzemelt km-ek ezrein át. Bár vigyáztam rá a gödrös téli utak az egyik stabilizátor pálcát kopogósra hajtották, csere. Az elmúlt tél 7 évesen kicsinálta az akkut és az ablaktörlő gumikat. Viszonylag - anyagilag - fájdalommentesen cseréltem őket magam. Most tavasszal fájó szívvel, de megváltunk tőle. 5 éven keresztül kiszolgálta az igényeinket és szó nélkül tette a dolgát. A vevő később visszaszólt, hogy meg van elégedve a kocsival. :-)

Hibalista

- Fűtés hőmérséklet állító-tekerő kiakadt. 3000Ft - Klíma tisztítás, feltöltés. 15000Ft - Jobb első toronycsapágy csere + futómű állítás 30000Ft - Trafósor csere + gyertyák 53000Ft (olcsó kúton szar benzint tankolva a számítógép állandóan letíltott) - Futómű stabilizátor pálca. 12000Ft - 7 évesen akku és ablaktörlő gumik cseréje 20000Ft.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Veresegyház Gyorsan, tisztán dolgoznak, de nincs raktárkészlet.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 33000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 39000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? családi Astra Következő autója? H Astra Caravan
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C3 2002 (2002)

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)