A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C3 (2002-2009)

C3 1,6 16V exlu. sensodrive 2004 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dinamikus kis citrom

Szöveges ítélet

Eddig ilyen citromjaim voltak:
CV2 (kacsa),
C15 (rusnya egy valami, de strapa gép),
Berlingó (hibátlanul muzsikált 100e-el váltam meg tőle),
C3 1.1 (gazdaságos vas)
A családban ZX, Xsara 1.4, Xsara 1.6, Xsara II 1.6 16V.
Ez a második C3 amit nyüstölök. Előtte egy 1.1 spot-tal mentem 80e-t, csak az be lett cserélve egy KIA Ceed 1.6 Crdi -re. Érzelmileg nem kötődök tárgyakhoz, nem sirattam meg, de a megbízhatóságát és a fogyasztását tiszteltem. Ezt az 1.6-ost gyakorlatilag 70e-nél vettem át, de ismerem jól ezt a kis erőművet, mert a családban volt és előtte vezettem néha. Jó Apám nagyon érezte mikor kell tőle megszabadulni, mert mentem 100 km-t és tolhattuk a szervízbe. Berágott a kuplung kiemelő csapágy és vele együtt én is. A váltója mivel robotizált, gondoltam darázsfészekbe nyúltam. Ebben a fészekben bizony lódarazsak voltak. A szakszervizben gyorsan szétkapták a váltóművet, megmutatták a kuplung tárcsát, ami szintén a végét járta.
Munkadíj volt 40e+ kuplung tárcsa 30e+ csapágy 4e. Itt egy kicsit vakaróztam, de úgy gondoltam ez a kocsi megéri ha lapátolok rá egy kis zsét. A váltóról még annyit, hogy fejlesztgethettek volna rajta még egy kicsit. Bólogat, néha rángat.
Az agyamra ment, hogy a menet szél basztatta a kasznit. Egy hosszabb út előtt egy karosszériással átnézettem. Mivel a lemez elég jó hangvezetésben és csak menet közben úgy 80-nál jöttek a hangok, megszenvedtük az ügyet. A díszléc a bal első ajtón és egy műanyag takaródoboz az alvázon, hogy rohadjon meg. Ez után, az autó komfort fokozata feljavult, nyújtja az exkluzív szintet.
Jajj ha kiég az országúti! Copperfield legyen a neved. A feleségem kiszuperált sminktükre itt új szerepet kapott, és az izzókészlet tartozéka lett. Szervizbe becsukott szemmel egy pillanat alatt berakják, de a szemem is csukva marad a pénztárnál.
Akkor most már jöjjön ami miatt a gépet csak ajánlani tudom. Előzésnél mint akit picsán rúgtak. Vissza 3, vagy 4. 4500-5000 ig mint az állat. Fogyasztása 5.8-6.5 között. A 110 Le az benne van és nem is szégyenli bevallanni. Nem tudom mi a vége a vasnak, de nem is vagyok rá kíváncsi. A családomat jobban szeretem esténként látni mint a jó öreg kaszással egyet bragyizni.
Kényelmes, jó támaszú ülések. Könyöklő, de csak városon kívül ajánlatos, kézifékezésnél útban van. Jó fogású kormány, kézközelben a HIFI kezelő szerve. A HIFI jól szól, a menetzaj az élvezetből kicsit elvesz. Hátul el lehet férni. Praktikus kis rekeszek, itt-ott. Csomagtere a kategóriában elfogadható, nekem leginkább a kutyák utaznak itt. Fékezésnél tapad az úthoz. Nekem a futóműve is kényelmes, néha érzem, kicsit jobb utakra van beállítva. Az elektronika nekem nem vacakolt, mint ahogyan itt van rá néhány panasz. Az autó megbízható, gazdaságos, a kuplung hibán túltettem magamat és bizalmat szavaztam a citromnak. Szavazat ide vagy oda, az autót luxusnak tartom és kizárólag ár érték viszony és a praktikusság szorzata számít. Ezzel a szemlélettel csak a KIA Ceed SW 1.6 CRDi lebeg már csak a szemem előtt mint következő vas. Kell a nagyobb csomagtér, a kutyák mellé be kell tenni a csomagokat is :-) A kocsi orrán az emblémákat meg nézegesse az, aki még hisz a tradíciók blamájában.

Tehát ár-érték arányban ebben a kategóriában még mindig úgy gondolom, hogy ez egy jó vétel volt és ha valaki az én kocsimat megveszi, az még sokáig élvezni fogja.

Hibalista

- - Izzó csere eleinte az elvártnál gyakrabban,
- - kuplung kiemelő csapágy berágódott 70e km-nél,
- - kuplung tárcsa csere, 70e km-nél erősen kopott volt ezért a csapággyal együtt kukába ment,
- - kaszni zaj.
-

Ide hordtam szervizbe

Ha nem kell a komputerbe nyúlni, akkor a márka szervizt kerülöm és Békéscsabán CarWork, Gyulai út 10.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

A márka szervize az Interflott Center, jól dolgoznak csak fájdalmas a számla.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 2000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? C3 1,1 spot Következő autója? KIA Ceed SW 1,6 CRDi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C3 2002 (2002)

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)