Dinamikus kis citrom
Szöveges ítélet
Eddig ilyen citromjaim voltak:
CV2 (kacsa),
C15 (rusnya egy valami, de strapa gép),
Berlingó (hibátlanul muzsikált 100e-el váltam meg tőle),
C3 1.1 (gazdaságos vas)
A családban ZX, Xsara 1.4, Xsara 1.6, Xsara II 1.6 16V.
Ez a második C3 amit nyüstölök. Előtte egy 1.1 spot-tal mentem 80e-t, csak az be lett cserélve egy KIA Ceed 1.6 Crdi -re. Érzelmileg nem kötődök tárgyakhoz, nem sirattam meg, de a megbízhatóságát és a fogyasztását tiszteltem. Ezt az 1.6-ost gyakorlatilag 70e-nél vettem át, de ismerem jól ezt a kis erőművet, mert a családban volt és előtte vezettem néha. Jó Apám nagyon érezte mikor kell tőle megszabadulni, mert mentem 100 km-t és tolhattuk a szervízbe. Berágott a kuplung kiemelő csapágy és vele együtt én is. A váltója mivel robotizált, gondoltam darázsfészekbe nyúltam. Ebben a fészekben bizony lódarazsak voltak. A szakszervizben gyorsan szétkapták a váltóművet, megmutatták a kuplung tárcsát, ami szintén a végét járta.
Munkadíj volt 40e+ kuplung tárcsa 30e+ csapágy 4e. Itt egy kicsit vakaróztam, de úgy gondoltam ez a kocsi megéri ha lapátolok rá egy kis zsét. A váltóról még annyit, hogy fejlesztgethettek volna rajta még egy kicsit. Bólogat, néha rángat.
Az agyamra ment, hogy a menet szél basztatta a kasznit. Egy hosszabb út előtt egy karosszériással átnézettem. Mivel a lemez elég jó hangvezetésben és csak menet közben úgy 80-nál jöttek a hangok, megszenvedtük az ügyet. A díszléc a bal első ajtón és egy műanyag takaródoboz az alvázon, hogy rohadjon meg. Ez után, az autó komfort fokozata feljavult, nyújtja az exkluzív szintet.
Jajj ha kiég az országúti! Copperfield legyen a neved. A feleségem kiszuperált sminktükre itt új szerepet kapott, és az izzókészlet tartozéka lett. Szervizbe becsukott szemmel egy pillanat alatt berakják, de a szemem is csukva marad a pénztárnál.
Akkor most már jöjjön ami miatt a gépet csak ajánlani tudom. Előzésnél mint akit picsán rúgtak. Vissza 3, vagy 4. 4500-5000 ig mint az állat. Fogyasztása 5.8-6.5 között. A 110 Le az benne van és nem is szégyenli bevallanni. Nem tudom mi a vége a vasnak, de nem is vagyok rá kíváncsi. A családomat jobban szeretem esténként látni mint a jó öreg kaszással egyet bragyizni.
Kényelmes, jó támaszú ülések. Könyöklő, de csak városon kívül ajánlatos, kézifékezésnél útban van. Jó fogású kormány, kézközelben a HIFI kezelő szerve. A HIFI jól szól, a menetzaj az élvezetből kicsit elvesz. Hátul el lehet férni. Praktikus kis rekeszek, itt-ott. Csomagtere a kategóriában elfogadható, nekem leginkább a kutyák utaznak itt. Fékezésnél tapad az úthoz. Nekem a futóműve is kényelmes, néha érzem, kicsit jobb utakra van beállítva. Az elektronika nekem nem vacakolt, mint ahogyan itt van rá néhány panasz. Az autó megbízható, gazdaságos, a kuplung hibán túltettem magamat és bizalmat szavaztam a citromnak. Szavazat ide vagy oda, az autót luxusnak tartom és kizárólag ár érték viszony és a praktikusság szorzata számít. Ezzel a szemlélettel csak a KIA Ceed SW 1.6 CRDi lebeg már csak a szemem előtt mint következő vas. Kell a nagyobb csomagtér, a kutyák mellé be kell tenni a csomagokat is :-) A kocsi orrán az emblémákat meg nézegesse az, aki még hisz a tradíciók blamájában.
Tehát ár-érték arányban ebben a kategóriában még mindig úgy gondolom, hogy ez egy jó vétel volt és ha valaki az én kocsimat megveszi, az még sokáig élvezni fogja.
Hibalista
- - Izzó csere eleinte az elvártnál gyakrabban,
- - kuplung kiemelő csapágy berágódott 70e km-nél,
- - kuplung tárcsa csere, 70e km-nél erősen kopott volt ezért a csapággyal együtt kukába ment,
- - kaszni zaj.
-
Ide hordtam szervizbe
Ha nem kell a komputerbe nyúlni, akkor a márka szervizt kerülöm és Békéscsabán CarWork, Gyulai út 10.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
A márka szervize az Interflott Center, jól dolgoznak csak fájdalmas a számla.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 2000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | C3 1,1 spot | Következő autója? | KIA Ceed SW 1,6 CRDi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
