A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C3 (2002-2009)

C3 1.4 HDI Sensodrive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csufi :-)

Szöveges ítélet

Véletlenül került hozzánk. Anyósom tinédzserkorba került Swift-jének kiváltására kerestünk Xsara 1.6i mellé második autót. A C2 volt a kiszemelt járgány. Namármost tudni kell, hogy nejemnél és nálam az automata váltó elvárt "szériafelszereltség". Költségmegfontolásokból elhatároztuk, hogy "megzsürizünk" egy Sensodrive váltót. Mivel ezt még nem ismertük, próbaútra mentünk. C2-ben azonban nem volt Sensodrive-os tesztautó, ezért a kereskedő a manuális C2 mellett ajánlotta próbára ezt a használt darabot.
Száz szónak is egy a vége: HDI, automata, nyomatékos, kis fogyasztású, még olcsóbb is mint egy új benzines C2, ugyan kicsit csúf szürke, de bánja a fene - ez lett az új járgány.
26ekm után bátran mondhatom: nekünk bevált. Valaki már írta itt, hogy ha csak ránéz mosolyogni támad kedve. Én is így vagyok vele. Ez az autó olyan kis csufi, hogy az már szép :-).
A kedves külső, komoly kis erőforrást takar. Városban a 70 pacis HDI-nél nem is kell több, de országúton sem vall szégyent. Piros lámpától nagyon el tud indulni, de autópályán 80-90-ről, kamion mögül kiugrani egészségtelen, itt kevésbé húz. Kényelemben nem veszi fel a versenyt a Xsara-val (azért nem cserélném le egy németesen keményre), csakúgy mint útfekvésben, kanyarstabilitásban sem. A városi fogyasztás (5 liter) azonban kárpótol, s a Sensodrive-ra jellemző Wayne´s world-ös bólogatás is rövid idő alatt megszokható. Összegzésképpen: elsősorban városra (pedálszamba eliminálása 10-11 liter fogyi nélkül), rövidebb távra (<500 km/nap) kiváló, nagyon szerethető "jószág".
Update: Időközben kapott egy kiterjesztett garit. Túl vagyunk a 100 ezres szervizen.

Hibalista

- A sűrű tompítottcserékhez (a Xsara miatt) már hozzászoktam. Más semmi.
- Update: 2007. 3 évesen légtömegmérő, váltószoftver frissítés.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Nagy (Bécsi út). Akárcsak a Xsara-nál - az árain kívül - csak jót mondhatok róluk. De hát márkaszerviz :-)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 14000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 92000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Xsara Következő autója? C5?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C3 2002 (2002)

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)