A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C3 (2002-2009)

C3 1,1 IX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Citromka

Szöveges ítélet

Az autót párom hozta a családba. Tipikus női autóként folyt a hátsó fék, zúgott a csapágy, és még néhány apróság amire nem emlékszem. Mivel apám autószerelő, hamar a végére jártunk a dolgoknak, azóta csak a kopó alkatrészekre kellett költeni. Amin nagyot röhögtem, azt mondják hogy a nők elhanyagolják az autójukat, amire csak annyit mondanék, hogy a gyári 30.000-es olajcsere helyett az autó legkésőbb 15.000-nél mindig kapott friss szűrőket, olajat, még az asszonytól is. :D (Igen tudom most írtam, hogy volt baja és koszos volt, elentmondásos...) Vezérlését 110.000-nél cseréltük, azóta sem lenne vele baj, ha a nulla kényelmi extrával (szervókormány) ellátott autóban elő nem jönne a francia elektronika szelleme és az összeszerelés igénytelensége az amúgy elfogadható anyagból álló járműnek. A fényszórók mattulását polírozással és fóliázással helyrehozattam. A fényszórók beázása ellen egy öreg hajszárító és egy nap kitartó munka meghozza gyümölcsét. Igaz, tömítést nem kapni hozzá, úgyhogy kitartóan kerestem az alkalmas gumicsövet ami beleillik a vályúba. Amióta megvan, azóta nem kell csereberélni az izzókat sem. Pótféklámpánál ugyanez, ott is a befolyó víz öli az izzót. Oda öntapadós szivacs szigetelés hozza meg a csodát. Szerencsére nem látszik. Az ajtók ablak kéderei kilazulnak idővel, és zörög az ablak. Akármilyen proli megoldás is, belülről alá lehet dugni egy ablakoknál használt D-gumit, úgy, hogy ne látsszon belőle semmi, és pont megfeszíti a gumikédert annyira, hogy tökéletes legyen az ablak. Az egyetlen komoly gond amivel nem tudok mit kezdeni az a computer hülyéskedése. A htsó ablaktörlő kedve szerint hol egyet hol nyolcat töröl, a rádiót nem kapcsolja le a kulcs kivételekor, és aaz ajtó zárásakor sem. Ja és a kedvencem, nagy hóban ha sokat pörög el a kerék, bekapcsol az elakadásjelző, mely a gombjával kikapcsolható. :D
Amúgy 187 centimmel kényelmesen elüldögélek benne, normálisan bevásárolható a csomagtartó, és ha valóban betartom a sebességhatárokat vegyes használatban tényleg nem eszik csak 5,5 litert. Nem kergetem, 115 fölé csak akkor megyek ha tolnak az autópályán. lendületesen közlekedve, ismerve a határait, Magyarországra bőven elég. 175-ös gumikkal kicsit alulkormányzott, de 185-ösökkel jó lett. Összességében nem rossz kis autó, de csak azért mert nincs benne semmi komoly elektronika.

Hibalista

- Stabil pálcák, szigetelések, kopó alkatrészek, kerékcsapágy, hátsó fék, és most talán a computer.

Ide hordtam szervizbe

Családon belül.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C3 2002 (2002)

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)