A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C3 (2002-2009)

C3 1.1 SPOT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

C3, alias Döni

Szöveges ítélet

Mai napig nem bántam meg a választást! Az autó fogyasztása nagyon jó, 2x voltunk vele Horvátországban és átlagfogyasztása 5,1-5,2 l/100km. A 12 órás vezetés után sem éreztem kényelmetlennek. A csomagtere a kategoria legnagyobbja. 2 felnőt+2 gyerek+csomag+kaja+strandszerkó+játékok mind elnyelte a kisgömböc. A belső tere nagyobb mint a Seat Cordobáé. Én már csak tudom, hiszen Seat a céges autó. Ami még kiválló az a fék. Hamarabb megálok vele mint a Seattal. Fentartási költsége alacsony, szervíz csak 30000 km vagy 2 évente (és ez nem kamu mint máshol) Kötelező szervízre 32000 ft-ot költöttem, ami 2 évre vagy 30000 km-re lebontva egyáltalán nem vészes. A feleségem szerint jól lehet vele parkolni, hiszen nagy üvegfelülete van és mindent be tud látni. Ja és az italos dobozok, flakonok nagyon jól elhelyezhetők. A C3-mal nekem semmi bajom, problámám nem volt. Mindig megbízhatóan indult, sosem állt le sehol. Ja és hogy mit cseréltem rajta? Ablaktörlőlapátok, mert elkoptak. 12000 ft/ garnitúra (gyári légterelős). És mégvalami: idén nyáron is a citrommal megyünk nyaralni, hiszen már családtagnak számít!!!!
Most jöttünk meg a Horvátországi nyaralásunkból. Hát mi ne mondjak a citrom újra remekelt! Aki járt már a Horvátoknál, az tudja, hogy milyen jókat lehet órákon át araszolni az autópályán. A leállósávban voltak "nevesebb" német autógyártók termékei, akik persze nem pihentek, hanem éppen az elfolyó hűtővizük után bánkódtak. A citromnak nem hallottam, hogy a hűtőventillátor bekapcsolt volna. Még valami. Úgy vettem észre, hogy a motor érzékeny a jobb minőségű benzinre. Egész úton ÖMV-s naftát tankoltam, és érezhetően jobb volt a teljesítménye és a fogyasztása. Na nem mintha ezzel nem lettem volna ez idáig is megelégedve. Ja és még mindig nem kellett cserélni benne semmit. Még az aksi is a gyári. Bár az egyik ismerősőm azt mondta, hogy nem csak a hideg, hanem a nagy meleg is megrottyantja az aksit. Nálam méga gyári dolgozik!

Hibalista

- Bal izzó csere 3 évesen, de párban cseréltettem 3400 ft

Ide hordtam szervizbe

Citroen Kohut Mátészalka

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 36500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Citroen C4 Picasso vagy Volvo V50
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C3 2002 (2002)

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)