A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C3 (2002-2009)

C3 1.4 HDI 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Bíbor Buborék

Szöveges ítélet

2007.10.24.
Eltelt megint egy év, elértük a 42.000 kilómétert. Újabb hiba, gond nem borzolta a kedélyemet. Változatlanul 5 liter alatti fogyasztással autózunk. A kötelező szervízt már maszek csinálta. Nem csak sokkal olcsóbb így, de biztosan minden szükséges munka el lett végezve, és nem csak a számlán szerepelnek bizonyos tételek.


2006.09. 15.
18.000 km-nél a fékpefál kattogása jelezte a problémát. A fékrásegítőt kellett garanciában cserélni.
Túl vagyunk a 20.000 kötelező szervízen is, viszonylag baráti áron végezte el a miskolci szalon.
Igazából nagyobb probléma nem volt az autóval, de a gyakori szervíz látogatások, és a folyamatos zörgések, nyerkergések, nyikorgások miatt a kezdeti lelkesedés már kezdett kicsit alább hagyni. Még négy év van hátra a hitelből, garanciahosszabbítással remélem kihúzza addig nagyobb meghibásodás nélkül.


2006.01.06.
Most vagyunk túl a 6.000. km-en és az els? garanciális javításon. Sajnos a kuplungba olaj került, ezért csúszott. 3 napig kellett nélkülöznünk a kocsit, és a kezdeti nagy-nagy öröm kicsit alább is hagyott. Még mindíg tetszik az autó, csak hát normálisan kellene összerakni, és mindjárt jobb lenne a márka megítélése. Ha csak ennyi gyerekbetegsége volt az autónak, akkor azért még elégedett leszek.


Első értékelés
Hát... el?ször dízel Ford Fiestát akartunk venni, a motor ugyanaz mint a Citi-ben, de a min?ségben jobban bíztam. A miskolci Ford szalonban meg is állapodtunk július végén, el?leget fizettünk és vártuk a szeptember eleji átadást. Aztán a szeptember közepét, végét, okróber elejét, majd a sok halogatás után bevallották, hogy a modellfrissítés miatt csak november közepére lesz autó. Ezek után teljesen kiábrándultam a miskolci szolonból (ha ilyenek a keresked?k, milyen a szervíz???). Nem vártunk, el?leg vissza és részben a család kedvez? tapasztalatai miatt C3 után néztünk. Miskolcon nem volt megfelel? autó raktáron, de Kecskeméten találtunk egyet, megvettük.

Pozitívumok:
Er?s és takarékos motor. Sokkal jobban megy, mint ahogy a 70 lóer?b?l gondolná az ember, nagyon rugalmas. A vegyes átlagfogyasztás közelíti a gyári értéket (most 4,5 l/100 km), de autópályás, tartós 150-es döngetéssel is csak 6 litert sikerült beletuszkolni.
Átlagon felüli kényelem. Sok-sok extra, kényelmes els? ülések, állítható kormány, kartámaszok, fedélzeti számítógép, egész jó gyári hifi, sok rakodóhely, nagy csomagtartó.
Jó biztonsági felszereltség. 4 légzsák, ABS, els? ködlámpák.
Küls?-bels? megjelenés. Férfi ember létemre be kell hogy valljam, kívül-belül tetszik a C3. Nem egy tucatáru.
Jó rugózás. A magas építés miatt ugyan billeg egy kicsit, de így is nagyon stabil, ideális kompromisszum a lágy és a feszes hangolás között.

Negatívumok:
Sajnos a más Citroeneknél is leírt csörgések-zörgések már az els? naptól kezdve megvannak. Nem zavaróan, de hallhatóak (én hallom, de a feleségem és a szervíz nem).
Az autó formája miatt a szélzaj is elég jelent?s, már 80 km/h-nél jól hallható és 130 fölött már elnyom minden más zajforrást.

Összefoglalva eddig nagyon meg vagyok elégedve, és egyáltalán nem bánom, hogy nem Fordunk lett. Remélem ez még sokáig így marad.


Hibalista

- Engedett a szimering és olaj került a kuplungba, szimering és kuplungtárcsa csere garanciában, 6000 km után.
- 18.000 km után fékrásegítő csere garanciában.

Ide hordtam szervizbe

Király Autó, Kecskemét
Itt vettem, valószín? tudták, hogy miskolci lévén soha sem fogom hozzájuk vinni szervízelni. Az átadással csúsztak pár napot, és több mint 2 óráig tartotta procedúra, de zöldkártyára még ezek után el kellett vinni egy másik helyre.
A kuplungproblémával is itt voltam el?ször, pont Kecskeméten jött el? a gond. Botrányos hozzáállás, megbeszélt id?pont után még több mint fél órát kellett várnom, és még hülyének is nézett a munkafelvev?. Aki teheti messze kerülje el ?ket, hihetetlen link banda.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Citro-Markt Miskolc
Az els? átvizsgáláson voltam itt, segít?készek, udvariasak voltak és eddig meg vagyok elégedve velük.
A kuplung javítása is Náluk történt meg. Korrekt hozzáállás, a javítás készen volt a megbeszélt id?re, nem próbáltak meg kibújni a garancia alól, s?t még egy-két egyéb apróságot is ingyen megcsináltak. Mindenkinek ajánlani tudom!!!

A lejárt garancia miatt a 40.000 km-es szervizt már maszek csinálta. Itt derült ki, hogy a 20.000-es szervíznél légszűrő és a pollenszűrő cseréje csak a számlán szerepelt, a valóságban nem történt meg. Nincs normális márkaszervíz Hazánkban.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Swift Következő autója? Semmi sem biztos ...
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C3 2002 (2002)

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)