A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C3 (2002-2009)

C3 1.4 SX 

Az ítélet értékelése
4,5(4 db)

Aranygaluska

Szöveges ítélet

Végső soron a színe miatt választottuk, női autóknál nem ritka ez a szempont :-) Raktári akciós modell volt, azonnal el is lehetett hozni,

Persze sokan megpróbáltak lebeszélni, hogy mennyi gond van a francia autókkal, de a miénk (kopp-kopp-kopp) gyakorlatilag hibamentesen szolgált hét évig. Az elején ránk ijesztett, nem sokkal a garancia letelte előtt mindenféle furcsa tüneteket produkált, de a termosztát cseréje megoldotta a problémákat. Mondjuk mintha most is egy kicist lassan melegedne a motor, de a szerviz szerint ez így éppen rendben van.

Ezen kívül a kopó alkatrészekre kellett csak költeni, fékbetét és társai, de például az akksi 6 és fél évet bírta. Érdekes volt viszont, hogy a gyári Michelin abroncsok hamarabb kirepedeztek, a gumisunk a hetedik szezonjára nem is akarta őket visszarakni, pedig akkor még csak kb 40 ezer kilométernél járt. Gyakran kiégtek a fényszóróizzók, a csere pedig nem egyszerű (legalábbis a bal oldali).

Az autó egyébként családi kedvenc volt, a gyerekek szerették a felhajtható asztalkákat, később meg azt, hogy hátul is van 12V csatlakozó. Nekem a kényelmes ülések tetszettek, a sok rakodóhely, és a könnyű kormányzás. Szerintem a fékek is kifejezetten erősek. A tolatóradar plusz extra volt, korábban sosem hiányzott volna, de a következő autómban biztosan lesz.

A vezetéssel kapcsolatban a viszonylag kemény kuplung, és a hidegen nehezen kapcsolható sebességváltó nem tetszett, de a viszonyítási alap a másik autónk, egy új Honda Accord :-) A kartámasz jó ötletnek tűnik, de valójában nem túl kényelmes, váltáskor pedig útban van, igazából csak hosszú autópályázáskor használható.

Az 1.4-es motorral már egész ügyesen mozog, de a fogyasztása teljesen normális, nálunk még klímával, a szokásosnál nagyobb dugókban is megállt 8 alatt, de tipikusabb volt a 7 - 7.5 liter. Ha a nagyiékhoz mentünk az ország túlfelébe, akkor 6 alatt lehetett tartani.

A futómű, hát az olyan, amilyen, nem kifejezetten sportautós, de nem is Porsche helyett vettük. A vége felé már egy kicsit bezajosodott -- a futóműves megnézte, és szerinte minden rendben. A francia autók nagy pozitívuma a lágy rugózás, és valóban, a macskaköves utakat is teljesen kivasalta, még a fekvőrendőrök magasságát is képes volt centikkel csökkenteni.

A beltéri műanyagok viszont nem kezdtek el zörögni, pedig féltünk tőle. Attól is féltünk, hogy a világos belső kárpit hogyan bírja a gyűrődést, de már tudjuk, hogy remekül. A sebváltógombon és a kézifék fémszínűre festett gombján ellenben hamar megkopott a festék.

Hibalista

- Termosztát (garanciában cserélve).

Ide hordtam szervizbe

Citroen Szentendre

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 76000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Matiz Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C3 2002 (2002)

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)