A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C2 (2003)

C2 1,1x 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vezetem, de nem élném le vele az életem

Szöveges ítélet

Hat.. nem tudom mit gondoljak rola. Igazabol szep meg minden, de ezzel az 1,1-es motorral vmi gyalazat. Ezt ugy ertem, hogy varosba meg csak-csak mukodik a dolog, de klimaval menet kozben elozni az valami borzalom ( vilagert sem szeretnem elmeselni, hogy emelkedon elozes kozben valaki ujja mindig klima gombon, ha veletlenul valaki szembol jonne es hirtelen egeto szukseg lenne a normal motor teljesitmenyre, cho-cho 60loerore). Szamomra erthetetlen kinek az otlete volt ekkora motorba klimat rakni, alapjaratont beteg lehet a lelke. Kivulrol az eleje nagyon tetszik, hatulrol cseppet ´dobozos´ a lelkem. Megbizhatosagrol csak annyit, hogy En szemely szerint nem mernek leugrani vele a tengerpartra, mivel egyszer ugy esett kb. 50 km utan leallva az utszelen bamulva a terkepet ujra beizzitva tapasztalni, hogy nem indul a kocsi. Belul a cuki kozepso konzol merev nezese es ugy 3-4 motor beroffentesi probalkozas utan vigyorogva latni az ´echo mod´ tipusu visszajeles ertelmen elmelkedve azt tapasztalni hogy ez egeszpontosan azt takarja miszerint az akksi lemerult, es kivul-belul sotetsegben a csillagoseg alatt tolni a kocsit 8km-et. Reggel elsore indult. Szervizben pislogva hallgattak a tortenetet, vege az lett hogy hulye vagyok. Ablaktorlot se jo moka aktiv modban felejteni leallitas utan, mert a dragasagom veglegesen (!!) kiakad abban a ponton ahol eppen all. Belul meglepoen szep latvany fogad nap mint nap, szepen vilagit zenel minden, de attol rettegek mi lesz ha egyszer elromlik, mert ranezesre minden elektronikus. Menet kozben erdekes erzes nyujt a dinamikus szervo, mert allando extazisban tart hogy most vajon milyen nehez/konnyu tekerni a kormanyt. Varosban kozlekedni praktikus meretei miatt, varoson kivul csak nagyobb motorral erdemes kuzdeni az elemekkel. Valto eros tulzassal kozepes minosegu. Szummazva szerintem korrekt kisauto, ha eppen hajlando auto formajaban hiba nelkul menni. Ez mind 2 ev a szinte csak a varosban, 15000km utan.

Hibalista

- Eddig meg semmi ami masnap ne mukodott volna hiba nelkul

Ide hordtam szervizbe

Pecs - markaszerviz

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C2 2003 (2003)

További ítéletek (25 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)