Megbízható különc
Szöveges ítélet
Élményautó a javából!
A sport futómű pattogós, gokart érzést kelt az emberben, de a brutáLis úttartás és a hihetetlen kanyar sebesség mindenért kárpótol.
A fogyasztása normális használat mellett 6.5-7 liter. Természetesen padlógáznál sík úton többet, a kompjúter szerint 24litert eszik emelkedőn értelem szerűen még ennél is többet.
A sensodrive váltót szokni kell. Váltás előtt picit vissza véve a gázböl rángatás mentes váltással lehet tovább haladni.
A közösen eltöltott 15000 km alatt túl voltunk a hatvanezres szervízen is, amit viszonylag olcsón megúsztunk. (40.000ft).
Alkatrészek hozzá nem drágák, mivel a motorja a Xsara Picassoból is ismert 1.6-os. Ebbe a kis kasztniba talán egy picit túl nagy, de gyorsulásban, rugalmasságban ideális.
A kalaptartó ugrálását lehetett hallani döcögős úton. Más hangot nem igazán.
Összességében nagyon szerettem. Vigyáztunk rá és meg is hálálta. Semmilyen elektromos hiba vagy más francia autós betegség nem jelentkezett rajta.
Bízok benne, hogy a következő tulajdonosa is szeretni fogja legalább annyira mint én, és mosolyra húzódik a szája, amikor megteszi az első métereket.
Hibalista
- Bal helyzetjelző, rendszámtábla világító égők
Ide hordtam szervizbe
Kiss Árpád Nagykozár. Korrekt, gyors, pontos, nagyon ért a francia autókhoz.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Xsara Picasso | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.7/10) |
