A sárga szépség!
Szöveges ítélet
Alapjaban veve szerettem ezt az auto, mert nagyon bejott a a formaja, az elso 2 evben rendszeresen megfordultak utana az emberek!:) Felesegemmel is kenyelmesen elfertunk benne mindig, szerintem egy fiatal parnak ez az auto pont eleg "nagy"! Ezt mi sem igazolja jobban mint az, hogy 6x megjartuk vele a belgium-magyarorszag tavot! A hatso uleseket lehajtva egesz meretes csomagteret tudtunk kialakitani magunknak!
Az 1.4-es dizel motor a varosban valodi meregzsakkent viselkedett, nagyon jol mozgatta az autot, persze autopalyan ez a moci mar edes keves! De azert igy is lehetett vele 160-nal "szaguldozni", meg nagyon megpakolva is, bar ilyenkor mar szenvedett a szegeny kis hajtomu! Altalaban 130-140-nel haladtunk vele, azt szerette!:)
A fogyasztasaval nagyon meg voltam elegedve:
nyugisan: 4.5L/100km
padlogaz uzemmodban: 6L/100km
En szemely szerint a sensodrive valtot nagyon lassunak talaltam! Mondjuk gyakorlatilag van egy szabad kezed kajalni, cigizni, meg hasonlok.
En azokhoz a francia auto tulajdonosokhoz tartozom akiket az auto hibai ellenere soha nem hagyott cserben a kocsija, soha nem kellett automentot hivnom az autohoz, mindig elvitt a-bol b-be! Pedig gyakorlatilag egy hibas kuplungal vezettem le 50 ezer kilometert! Lehet szerencsesenek mondhatom magam?:)
Ha most vennek C2-t akkor csak 1.6-os benzines mocival es kezi valtoval tennem azt! Lehet, hogy tobbet fogyaszt, de megy is mint a meszes azzal a kis kasztnival!:)
Hibalista
- -A legnagyobb bosszusagot az automata valto kuplungja okozta! Ugy kb. egy-masfel eves koratol(20k km.) egyesben kuplungolas kozben elkezdett alig erezhetoen rangatni az auto! Az ido, es a kilometerek mulasaval ez csak egyre rosszabbodott, a vegen mar allandosult a rangatas! Eloszor a szerviz nem talalt semmit, csak neztek ram hulyen, mert naluk nem jelentkezett a hiba! Sajnos csak a garancia lejarta utan vallt allandova a rangatas, de akkor mar hagytam a fenebe az egeszet, kenytelen voltam igy hasznalni az autot! Sikerult is beletennem meg igy is 50 ezer kilometert!
-
- -Ket eves koraban kicsereltek rajta a turbot, mert abnormalisan sipolt/bugott!
-
- -Gyakorlatilag egy eves kora ota kopogott valami a futomunel, ezt a kormanyon is lehetett erezni! Termeszetesen a szerelok nem talaltak a hiba okat!:)
-
- -Kb. 2 eves koratol hideginditasnal kek fustott eregetett... Szervizben probaltak orvosolni a problemamat, valamit allitottak a motoron, ami semmit sem segitett, mert utana is ugyan igy fustolt!:) Viszont jelentosen visszaesett az auto teljesitmenye! Termeszetesen visszavittem a szervizbe, de ok az auto kiprobalasa utan arra jutottak, hogy az auto teljesitmenye a normakon belul van!:)
Ide hordtam szervizbe
Belgiumban, a genki Autogarden nevu Citroen markaszervizbe hordtam az autot!
Nem voltam veluk megelegedve....
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 71000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Corsa 1.2 (1991) | Következő autója? | Citroen C4 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
