A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C-Elysée (2012)

C-Elysée 1.6 HDi Exclusive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Céges bölcső

Szöveges ítélet

Céges autóként kaptam. Kollégák rossz előítélettel beszéltek róla, így ennek megfelelő érzésekkel ültem bele. Szerencsére nem így lett.

BELSŐ: extra nagy tér van benne a hátul ülőknek. Nem az a fajta 5 személy, ahol hátul csak 3 cingár tud megülni 30 km-es hosszon. Igazi 3 felnőttes hely. Vagy ha gyereked van 2 gyerekülés és 1 felnőtt.
A sofőrnek is minden kézre áll (kivéve az ablakemelők), kormány alatti kezelők, tempomat, sebességhatároló, USB, BT (kihangosító és zene is)... A könyöklő nekem kicsit magasan volt, most már megszoktam és kényelmes. Negatív: max 5 dl-es palack fér el a pohártartóban. A kézifék a könyöklő alatt van és így nehéz használni. Nem automata az ablakemelő és szintén messze van.

KÜLSŐ: nagy autós kinézete van. Szépnek is mondhatnám. Mások mondták már rá, hogy szép...Szóval van egy hatalmas csomagtartó. Bejutni csak távirányítóval lehet (vagy belül van erre dedikált gomb). Ha megnyomod, kinyílik magától és ha mindkét kezed foglalt, nagyon hasznos. Ha nincs benne hálód vagy rendező, akkor be kell másznod, mert nagyon mély. Mindent elnyelő típus. Kidolgozása olcsó, a zsanérok szabadon vannak.

VEZETÉS: nem egy élménykocsi. Teszi a dolgát. Azért bele lehet vinni komoly előzésekbe is, nem kell sokat aggódni, hogy nem férsz be. Az 5 sebességes váltó lehetne 6 is, de akkor folyamatosan a könyöklőbe ütközne a kéz. Mert a váltó nagyon (nagyon) hosszú úton jár. Olyan, mintha derékból kéne váltani, mire bekerül 5-be. De szépen gyorsul, tempomattal bármekkora sebesség szépen tartható. 145 felett megjön az étvágya és 7 feletti értéket mutat a fogyasztásmérő. Viszont hangos. 130 km/h körül jóval hangosabb, mint egy Octavia. És zavaró lehet, hogy remegni látod a motorháztetőt. Én az első utam során 3-4szer álltam le ellenőrizni, mert féltem, hogy felcsapódik.

Mivel céges kocsi, a fenntartási költségeket nem tudom. Biztos, hogy az első években nem kell semmi extrára költeni még ha sok km-et tesz is bele az ember.
Hogy milyen lesz 5 év múlva...talán előjönnek a franciás hibák. Addig viszont megbízható, kényelmes, alacsony fogyasztású, olcsó autó családosoknak is.

Hibalista

- Csak kopó alkatrészek

Ide hordtam szervizbe

Mercarius

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2014
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 85000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Fabia 1.9 Következő autója? Rapid
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C-Elysée 2012 (2013)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)