Már tudom, hogy jól döntöttem
Szöveges ítélet
Az első revizióig semmi, illetve néha leragadt a kuplung pedál = 10 napja nincs autóm mert a szervizben darabokra, szó szerint darabokra szedték. Nincs benne motor, váltó, kardán, differenciálmű, kipufogórendszer, hihetetlen de állítják, hogy ez így helyes. Ezt persze kiderítjük,mert a hülyék a túlodalon laknak. Csereautó a szerződés szerint jár, de nincs. Alkatrész sincs. Nem is tudják mikor lesz és ezt most figyelj LEÍRTÁK, elismerték, hogy fogalmuk nincs mikor lesz alkatrész és elismerték a szerződésszegést is.( amúgy sokra megyek vele )
A Citroen Hungária ügyfélkapcsolati hölgyéhez telefonon bejutni csak először lehet, mindig megkérdezik a neved és kapcsolatban állsz-e vele. Ha igen , egyszerűen nem kapcsolnak. Ha nem velem történik el se hiszem, hogy 2008-ban ez megtörténhet.
Az ügyfélkapcsolatos hölgy mikor előadtam a problémámat - se autó,se alkatrész, megkérdezte - miért hívtam fel?
Kiváncsi vagyok, hogy megjelenik-e az írás, mert szép lassan kiderült, hogy van csereautó, de az ki van adva autós újságíróknak tesztelésre ( aha ). Tisztelet a kivételnek, de nagyjából sejti mindenki miért van "tesztelésen" egy ilyen értékű autó.
Ja az egész egy kinyomócsapágy miatt van -2008 van, szóljon valaki a CH-nak ez nem a középkor.
Ma úgy látom, hogy nem állunk meg itthon ezzel a problémával, hanem irány Franciaország is, mert igaziból az ember sok mindent megért, elvisel, de a stílus ahogy kezelik a problémát az baj.
Megírom mi lett a vége, hátha jó lesz, bár látván az autóm maradványait a földön szétszórva ( fénykép van ) nincsenek jó érzéseim.
Megkaptam az autómat összerakva és minden működik rajta. Tulajdonképpen úgy néz ki a helyzet, hogy jól dolgozott valaki a Citroen Pásztornál aki vagy akik összerakták és minden dícséret a türelmes munkafelvevő kollegának is. Pásztor Úrnak üzenem, hogy elkélne egy polc abban a szervizben, ahol ilyen szétszedések előfordulnak és még egyszer dícséret a szerviz hozzáállásához.
A CH pedig taníthatna jómodort a kollegáinak, vagy tanulhatna a saját kereskedőinek az alkalmazottaitól.
Sajnos a másik bejegyzés kicsit importőr szagú, ugyanis az a bizonyos hölgy modortalan ( sajnos ) és csak többszöri komoly fellépés hatására ajánlotta fel a C5 csereautót, két hét alkatrészre várakozás után.
Az autót 2007 augusztus-szeptembere óta áruják.
Eltelt egy újabb év és 16.000 km
Az autóval minden rendben, semmi nem romlott el és és nem is akar elromolni, tulajdonképpen ezt vártam egy Mitsubishi Outlandertől, .......izé "Citroen" -től:))))
Voltam kötelező szervizen és továbbra is minden dícséret a Citroen Pásztor szerviznek. Szerintem kultúráltak, normálisak és udvariasak.
Hibalista
- Hidraulikus kinyomó csapágy
Ide hordtam szervizbe
Citroen Pásztor, Szentmihályi út
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 2359 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |