Made In Japan
Szöveges ítélet
Hosszas gondolkodás után vettük meg első családi autónkat. Mindenképpen japán autót szerettem volna és lehetőleg egyterű-félét, mivel gyakran járunk "tömegesen" kirándulni. Az egyterű koncepciót végül szabadidőjármű kategóriára cseréltem, így a Toyota RAV4, Honda CRV... jött számításba. Amíg nem olvastam az Outlander alapokon készülő Crosser-ről.
Dízel, japán gyártású, formás megjelenésű, akár heten is elférünk benne és mégsem örvend olyan közutálatnak mint a német társai. Így ő lett a befutó!
Sok gondom eddig nem volt vele. A dízelhez egy automata verziónak jobban örültem volna, mivel kényelmes vagyok, de sebaj. Most már csukott szemmel is beállok vele bárhová! Mindenki megnézi és mindenkinek tetszik! A buszokat és gyalogosokat mindig elengedem, szegények teljesen zavarban vannak emiatt. Ilyen dögös autótól mást várnának... de ezt kiskoromban (amíg gyalogoltam és buszoztam) megfogadtam magamnak!
Sajnos a kpl-probléma nálam is fennállt. A szerviz/importőri kollégák segítőkészségét pedig engedjék meg, hogy én döntsem el!
Dolgoztam VSZ-en, tudom milyen érzés az...
Azóta megint minden rendben van, egyszer a fogyasztást is sikerült 6 literre belőni! Az RF Hifi gyönyörűen szól, s a navigációra sem lehet panasz! A világos bőrbelső tágassá és barátságossá teszi az enteriört.
június - Sajnos mostanában csúnyán megnőtt a fogyasztás, ezt egyelőre a fokozott klímahasználatnak, a nagyobb utaslétszámnak és a nem éppen öreguras vezetési stílusomnak tudom be. Ez utóbbin próbálok változtatni!
Tállya környékén végre kipróbáltam a földúton való barangolást is. A forgótárcsát 4-esben hagytam, mivel ekkor is csak 2-kerék hajtott, a másik tengely szükség esetén kapcsol be.
augusztus - túl vagyok az első kötelezőn, szép 6-számjegyű összeget hagytam a srácoknál. A nyár közepe nagyon sűrűre sikeredett: Prága, München, Pécs (4x). Az autót hosszútávon is kényelmes vezetni. Végül Németországból visszafelé csak én vezettem (1x álltunk meg tankolni).
Ami a többit illeti: remélem a ráncfelvarráskor a Crosser is megkapja a rögzített kormányközepet. Próbáltam egy másik modellben és nagyon tetszett!
Hibalista
- Egy kampány miatt kellett szervizbe mennem. De nem volt komoly a beavatkozás.
- A RF fejegységnél nem stimmelt egy beállítás, de mint kiderült csak mi piszkáltuk el.
- A bal hátsó ablakemelő furcsán mozgott. Beállították a vezetőkeretet.
Ide hordtam szervizbe
Pásztor - Szentmihályi
Van ott egy igen értelmes gyerek, mindig hozzá viszem. Korrektek és segítőkészek! Csak picit messze vannak (legalábbis nekem).
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 22500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Dehogy cserélem le! |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |