Egy autó amit meg utáltattak velem!
Szöveges ítélet
Az autót 2007 novemberében vásároltam Budapesten egy magyar autókereskedésben. Bemutató autó volt Németországban. Négyszáz kilométer volt benne, még a fóliákat is én tépkedtem le róla. Pécsi lakosként úgy gondoltam, a legközelebbi szervizt fogom látogatni, az AUTÓ LARGÓ Kft.-t.
Rengeteget utazom hosszútávon, így az előírt 20.000km-es szervizeket 15.000 kilométerenként megcsináltattam, sikerült is a másfél év alatt összegyűjtenem 780.000.- forint szervízköltséget. Sebaj a lényeg, hogy a garanciám ne menjen el.
Isten igazából az autóval teljes mértékben meg vagyok elégedve, piszok nagy a csomagtartó, lehajtott hátsó ülésekkel több dobozt tudtam bele pakolni(15x45x30cm, munkám során sükség van rájuk), mint az AUDI Q7-be, meg az X5-ös BMW-be. MIND A KETTŐ TESZTELVE LETT! A kényelem sajnos csak az első 500 kilométerig tart, utána nekem már nagyon fáj a derekam, 1600 kilométer levezetése után könnyes szemekkel száll ki az összes utas és két napig az autóra sem akar nézni. A fogyasztás nálam nem volt szempont így nem akadok fenn a 9-10 literen. Soha, de soha nem kellett motor olajat utána tölteni.
Egyetlen nagy hibája van, a VÁLTÓ! Igen, a kétszeresen díjnyertes japán váltó, ami összesen 80.000 kilométert tudott elmenni, majd széthullott! Alapjáraton kerregő hangja lett, a 2-es, 3-as sebességet recsegve, plussz egy nagy csattanással volt csak hajlandó bevenni.
A szervízben sziánkokká szedték a váltót, de takarékossági okokból csak a BELSEJÉT CSERÉLTÉK KI! Hosszú történet lenne elmesélni miért nem voltam hajlandó többet ott szervizelni a kocsit, elég legyen az hozzá, hogy most inkább többet fizetek de mivel sűrűn vagyok Brüsszelben, európa egyik legnagyobb Citroen szervizében csináltatom a kötelező szervizeket.
MOST 155.000 kilométernél Prágában 80 kilométeres sebességnél szabályosan szétrobbant a hatodik sebesség, akkorát reccsent, nem hittünk a fülünknek.
A Citroen Hungáriáról, Citroen Assissstance-ról inkább nem írnék, de jelenleg TAKARÉKOSSÁGI OKOKBÓL CSAK A BELSEJÉT FOGJÁK CSERÉLNI A VÁLTÓNAK! Ami állítólag két hete jön a hajóval Japánból, én meg a CSEH Citroen jóvoltából egy 10 éves SKODA OKTÁVIÁVAL járok napi 75€-ért!
Ha a váltó nem hallna meg 80.000 kilométerenként, a Citroen Hungária nem egy F......pó K...ög lenne, A MAGYAR Citroen Assisstance dolgozói lerakták volna a nyolc általánost, A Magyar Citroen szervizek nem akarnák az összes bőrt is lehúzni rólam, akkor a következő autóm is egy Crosser lett volna..... Sajnos nem az lesz, pedig amúgy nagyon szeretem......
Hibalista
- váltó
Ide hordtam szervizbe
Citroen Largó Pécs
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Citroen Bellux Brüsszel Belgium
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 155000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 607 2.2HDI | Következő autója? | Audi Q7 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |