Ha szerelő vagy vegyél BX-et
Szöveges ítélet
A váltó olaj szép lassan elcsöpög , szinte észrevétlenül kiürül a váltó és megég a csoport fogaskerék tengelyek csapágya,váltó csere, bontott 20-25 e pénz,két évente a gólyláb hidraulika olaj visszafolyó csöve olyan mértékben elöregszik, hogy kitöredezik és eltörik, viszont ezt általában menet közben teszi, és elfolyik az autóbol a hidró olaj általában egy óra alatt mind a 4.5 liter, mely nem csekéky pénzbe kerül: gumicső 2.000 ft/ darab, olaj 1700-2.500 ft/ liter,a kartelgáz visszavezető cső kitőredezik és szivárog a jó fekete kormos olaj, a féltengely csuklók 20e km-ként elkezdenek kattogni, csere 11.ezer forint/darab,hátsó lengőkarcsapágyak kb 40 ezer kilóméterenként elkezdenek lógni, a lengőkar terpeszt, a kerék elkezd visitani mert beleér a doblemezbe, a csere ára minkadijjal együtt páranként 40.ezer forint,a gyujtáskapcsoló szegmensei rendszeresen beégnek, csere,bontott 5-8 ezer forint, új 24500 forint,
Hibalista
- jobb -bal első gólyaláb,hidraulika olaj visszafolyó gumicső,kézi üzemanyag pumpa,kartelgáz visszavezető gumicső, féltengely szimeringek,féltengely csuklók,hátsó lengőkar csapágyak/40.000km-ként/,müszerfal izzók, gyujtáskapcsoló/50.e km-ként/,bajuszkapcsolók ,
Ide hordtam szervizbe
saját magam szerelem ,mivel karosszéria lakatos vagyok
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 172000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | honda civic 1.4 HOT-Sport | Következő autója? | citroen Xantia 1.9 DX |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
