Az egyik legkényelmesebb, legjobb autó ( szerintem ).
Szöveges ítélet
Ezelőtt 15 évvel már volt egy pont ugyanilyen autónk amit egy vállalkozás beindítása miatt kellett eladnunk. Nagyon meg voltam vele elégedve, az 1.9-es dízelmotor egyszerű felépítésű de éppen ezért nagyon megbízható és takarékos. A 69 lóerő nem sok de a nyugodt kényelmes autózáshoz elég. Nem szabad padlógázzal közlekedni vele - akinek ez a stílusa vegyen pl. CRX-et. A kíméletes hozzáállásért cserébe tartósságot és olyan kényelmet kapunk amit még a maiak közül is kevesen tudnak. A korábbi BX-et négyévesen vettük, a mostani 19. 14 éve volt egy tulajnál Baranyában, az interneten akadtam rá tavaly novemberben. Nem drága autó -260.000 volt -, nem befektetésnek vagy presztízsből lett véve. Lett volna lehetőségünk sokkal drágább és akár ötödennyi idős autót is megvenni, de nekem Ő kell. Anno megszerettem ezt a típust és kész. Aki ismeri és szereti ezt az autót megért. A többiek meg nem érdekelnek, bukjanak bele a hitelükbe a sznobságuk miatt.
Hibalista
- Kuplungszett 24.000-,
Ide hordtam szervizbe
Itt helyben Budafokon ( XXII.ker. )
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Valaki itt írt egy szigetszentmiklósi szerelőről aki igazi Citroen specialista, megkaphatnám a címet? Köszi.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 185000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Favorit | Következő autója? | Amíg ez nem esik szét alattam addig semmi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
