Meglepő Burlingo
Szöveges ítélet
Február végén vettem át 3 km az órájában. Nem mondhatom, hogy bőkezűen bántak az üzemanyaggal a gyárban, 30 km megtehető mennyiség volt benne, bár az AdBlue tele volt. A márkakereskedőnél eltűntek a szőnyegek belőle. A kereskedő szerint nem jár, viszont az papírozáskor még benne volt. Átvételre felszívódott.
Elsőre nehéz volt megszokni, hogy rettenetesen magas az orra és elöl nincs radar. Meglehetősen sokat nyújtogattam a nyakam.De egy kis gyakorlással könnyen megszoktam.
Már hazaúton kavicsot kaptam, ilyen az én szerencsém.
Mire kezdtünk összeszokni, elkezdett kopogni a jobb első futómű. Leginkább akkor, mikor a felfüggesztés lefelé mozdult. Tehát egy kátyúba érve koppan, fekvőrendőrön nem. Emeltük párszor, de semmit sem találtunk. Nem laza, nem lóg, nem kopog. Majd első garanciális szervizeléskor jelentem.
A leginkább bosszantó hiba, a vezető oldali tolóajtó. Ha egyszer bezárja a központi zár, akkor kívülről nem lehet nyitni. De ha belülről megnyitjuk, akkor a következő központi zárásig nyitható. Majd első garanciális szervizeléskor jelentem.
Megjártam vele Párizs-t oda - vissza csak tankolási kiállásokkal minden gond nélkül.Összes folyadék rendben. Majd hónapokkal később 1 hét leforgása alatt benyakalta a kiegyenlítő tartály tartalmát. 7 dl lett utánatöltve a maximum szintig, azóta belement 7500 km és még mindig középállásban.
Nem támogatom a hosszú olajcsere periódust, de sajna 30.000 km az előírás.Pedig már elég szirupos benne az olaj.
2020-01-29
Megvolt az első olajcsere. Szlovákiában történt meg, mivel a magyar márkaszervízek 70e Ft-tal drágább ajánlatot adtak.
Érdekes, hogy a szervizkönyv szerint 30e km a csereperiódus, de a motortérbe ragasztott matricán már csak 20e.
A fogyasztását dokumentálom, a következő linken lehet böngészni: https://www.spritmonitor.de/en/detail/1041881.html
Hibalista
- 110 km -> Kavicsot kaptam az M0-n
- 4200 km -> Jobb elölről koppanásokat hallani.
- 6790 km -> A bal oldali tolóajtó nem nyílik kívülről.
- 10000 km -> A vezetőoldali biztonsági öv csatja nem jelzi a kikapcsolt állapotot
- 17600 km -> 7 dl fagyálló
- 23400 km -> Guminyomás fals riasztás
-
- 2020-01-29
- 4200 km -> Jobb elölről koppanásokat hallani. -> Toronycsapágy
- 6790 km -> A bal oldali tolóajtó nem nyílik kívülről. -> Zár mechanika
- 10000 km -> A vezetőoldali biztonsági öv csatja nem jelzi a kikapcsolt állapotot. -> Az üléshez rögzített csatból kiszakadt / kiesett a kábel, ezért nincs visszajelzés.
Ide hordtam szervizbe
Még nem volt, legkésőbb Február
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2018 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 28000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | C4 Grand Picasso | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
