A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Berlingo (2018)

Berlingo FEEL BlueHDi 100 BVM5 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Meglepő Burlingo

Szöveges ítélet

Február végén vettem át 3 km az órájában. Nem mondhatom, hogy bőkezűen bántak az üzemanyaggal a gyárban, 30 km megtehető mennyiség volt benne, bár az AdBlue tele volt. A márkakereskedőnél eltűntek a szőnyegek belőle. A kereskedő szerint nem jár, viszont az papírozáskor még benne volt. Átvételre felszívódott.

Elsőre nehéz volt megszokni, hogy rettenetesen magas az orra és elöl nincs radar. Meglehetősen sokat nyújtogattam a nyakam.De egy kis gyakorlással könnyen megszoktam.

Már hazaúton kavicsot kaptam, ilyen az én szerencsém.

Mire kezdtünk összeszokni, elkezdett kopogni a jobb első futómű. Leginkább akkor, mikor a felfüggesztés lefelé mozdult. Tehát egy kátyúba érve koppan, fekvőrendőrön nem. Emeltük párszor, de semmit sem találtunk. Nem laza, nem lóg, nem kopog. Majd első garanciális szervizeléskor jelentem.

A leginkább bosszantó hiba, a vezető oldali tolóajtó. Ha egyszer bezárja a központi zár, akkor kívülről nem lehet nyitni. De ha belülről megnyitjuk, akkor a következő központi zárásig nyitható. Majd első garanciális szervizeléskor jelentem.

Megjártam vele Párizs-t oda - vissza csak tankolási kiállásokkal minden gond nélkül.Összes folyadék rendben. Majd hónapokkal később 1 hét leforgása alatt benyakalta a kiegyenlítő tartály tartalmát. 7 dl lett utánatöltve a maximum szintig, azóta belement 7500 km és még mindig középállásban.

Nem támogatom a hosszú olajcsere periódust, de sajna 30.000 km az előírás.Pedig már elég szirupos benne az olaj.

2020-01-29
Megvolt az első olajcsere. Szlovákiában történt meg, mivel a magyar márkaszervízek 70e Ft-tal drágább ajánlatot adtak.
Érdekes, hogy a szervizkönyv szerint 30e km a csereperiódus, de a motortérbe ragasztott matricán már csak 20e.

A fogyasztását dokumentálom, a következő linken lehet böngészni: https://www.spritmonitor.de/en/detail/1041881.html

Hibalista

- 110 km -> Kavicsot kaptam az M0-n
- 4200 km -> Jobb elölről koppanásokat hallani.
- 6790 km -> A bal oldali tolóajtó nem nyílik kívülről.
- 10000 km -> A vezetőoldali biztonsági öv csatja nem jelzi a kikapcsolt állapotot
- 17600 km -> 7 dl fagyálló
- 23400 km -> Guminyomás fals riasztás
-
- 2020-01-29
- 4200 km -> Jobb elölről koppanásokat hallani. -> Toronycsapágy
- 6790 km -> A bal oldali tolóajtó nem nyílik kívülről. -> Zár mechanika
- 10000 km -> A vezetőoldali biztonsági öv csatja nem jelzi a kikapcsolt állapotot. -> Az üléshez rögzített csatból kiszakadt / kiesett a kábel, ezért nincs visszajelzés.

Ide hordtam szervizbe

Még nem volt, legkésőbb Február

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2018
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 28000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? C4 Grand Picasso Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Berlingo 2018

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)