Hipertér - dízelmotorral
Szöveges ítélet
Ma vettem át. Városban 6,5 volt, de országúton 4,5-5,7 közt mutatott a pillanatnyi fogyasztás kijelzője. Még finoman tolom csak neki. Majd egy 2-3 ezer km után bátrabb leszek vele.
2008.08.25
Már jobban tolom neki, így nőtt egy kissé a fogyasztása.
Illetve mégsem ,hiszen dinamikusabban, gyorsabban megyek mint korábban. Az autópályán már jobban dominál a légellenállás. :)
Országúton 90-nél 3,7-4,4! 120-nál 5,2-5,5. Külföldi pályán mentem 150-160 -at vele, akkor már 6,5-7,2. Még mindíg csak néma csend belül, semmi nem zörög. Naponta megyek vele 250 km-t. Nagyon kényelmes, egyre jobban szeretem.
Eddíg mindenkinek " leesett az álla". Hú, mekkora hely van benn! Milyen klassz ülések vannak benne! De csendes! Stb...
2008.10.08.
A helyzet - pozitív éretelemben véve - változatlan.
Nem zörög, nem ázik be, sem füstöl. stb... :)
Az átlag fogyasztás 6 lit. minden tankoláskor.
(Kb. 50% autópálya, 40% országút és 10% város.)
Készülőben a teljesítménynövelési projekt...
No és persze a téligumi! :)
Aki ilyenen gondolkodik ne sokat variáljon, vágjon bele.
2009.06.03.
A "vas" továbbra is kiváló. Megjártuk Németországot is ahol a pályákon rendesen odaléptem neki. (4 fő plusz egy hétre csomagok)
Átlag fogyi felment 6,5-re, bár 160 alatt nem mentem...
Továbbra is tágas kényelmes és nagyon barátságos autónak tartom.
Az oldalszére szinte alig reagál, nem rosszab mint egy alacsonyabb személygépkocsi érzékenysége a szélre.
Kapott egy tolatóradart, ami nagyon jól kihasználható.
Azóta nincs bennem a kisördög, hogy belép/esik-e valaki, vagy valami mögém tolatás közben.
Már kétszer is szükség szállásommá lépett elő.
A jobb hátsó és a középső hátsó üléseket a bal hátsóra feltornyoztam. A csomagjaim e "torony" mögé átcsoporosítva a csomagtérben. Létrejött egy kb. 1 méter széles és 175-180 hosszú fekhely. Örömmel vettem észre (mivel ráfeküdtem), hogy a csomagtér és padlókárpit szivacs alátátes, azaz nem betonkemény. Gondolom a zajszigetelés miatt (is).
Egy dolgot hiányolok belőle: a hatodik fokozatot a váltóban.
Simmán elférne benne, pedig "csak" a 90 pacis verzió.
Bár nem győzöm hangsúlyozni, hogy mennyire jó ez a motor is hozzá. Volt aki nem akarta elhinni, hogy csak a 90-es és nem a 110 lovas verzióban ül... :)
Egylőre ennyi, további jó utat mindenkinek!
Hibalista
- A váltószoknyán megrepedt a bőr a váltógomb tövében.
- Garis csere.
Ide hordtam szervizbe
Citroen PannonCar Győr
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
-
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 2580 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 48627 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Cordoba 1,9 SD | Következő autója? | Ez marad most pár évre! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
