Egy darabig nagyon szerethető
Szöveges ítélet
Az első dízel autóm és az első francia.
Eleinte egyik sem zavart. Kényelmes ülések, jó fogyasztás, kényelmes futómű, gagyi zene. Zörgött az atyaúristen is: hol a váltó cicergett, hol a kuplungpedál, vagy a műanyag borítások… 6-7 évvel öregebb autóim is voltak, azok nem zörögtek.
Sajnos ha valamit be kell nyalni akkor az be van nyalva, így igen drága mulatság lett a fenntartása. Sokmindent lehet hozzá bontottan túrni, de ha nincs idő a szarakodásra akkor igen zsebbenyúlós alkatrészárakkal veri kölcsönbe az embert, főleg most. Lexust fenntartani nem került ennyibe - kilométerenként kb. 40 HUF volt a szervíz. Ebből olyan 10 volt a lehúzás, még akkor is marad 30.
Ja igen, az állandó szórakozást a különböző kontakthibák biztosítják, melyek felderítésére sosincs idő leadni. Hozzáteszem, a kocsi nem hagyott cserben és tudom, van akinek sokáig jól működik a típus - én kifogtam, valaki biztos bántotta előttem.
Mindenből van jó és rossz vétel de szerintem én maradok a japánnál valami egyszerű hajtással.
Hibalista
- Kuplung, kormánymű, vezérműtengely és társai, fényszórók havonta, belső világítás kontaktos.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 250000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Voyager | Következő autója? | Crv |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
