A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Berlingo (1996-2007)

Berlingo 2.0 HDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vegyél ilyet, megéri. Add el id?ben, megéri!

Szöveges ítélet

Nagyon korrekt mindenes autó, csomagszállításra, napi ügyintézésre és családi utazásra is.
Kit?n? ár-érték arányú , igénytelen és megbízható.

A három legfontosabb meghibásodási tapasztalat:

1. Minden komolyabb alkatrészvásárlás el?tt érdemes a Peugeot Partner (gyakran azonos azonosítási számú) alkatrészárát is megkérdezni. Példa: 80e km-nél kifeküdt a speciális (gumírozott) f?tengely végi ékszíjtárcsa. (Típushiba a 2000-es évjáratnál) Az alkatrész 88e Ft-volt, ugyanezt, ugyanazzal a citroen-peugeot dobozzal és ugyanazzal a vonalkóddal a peugeotnál 47e Ft.

2. Ingadozó motorteljesítmény okai:
Velem is el?fordult, márkatársak is jelezték. A szervíz tehetetlen volt, ugyan minden sz?r?t kicseréltek, az EGR szelepet is (valószín?leg feleslegesen), computer szerint minden oké, mégis meg-meg torpan.
Megoldás: 4-5 tankolás külföldi származású gázolaj (pl.SHELL V-power diesel) tankolása után a jelenség megsz?nik. Azóta más common-rail rendszer? dízelnél autónál ( Renault dCi, Ford Tdci )is kipróbáltuk, legtöbbször beválik. No comment.

3. Más franciákhoz hasonlóan 130-140e km-nél gazdaságos ötlet kiszállni bel?le. Addig semmi gond, utána viszont elindul az ötvenezres javítási tételek -soha véget nem ér?- sorozata.

Még egy egyéni vélemény a biztonságot illet?en:
Noha nem a töréstesztek bajnoka az elképeszt?en masszív (ezért egyébként a kilátást zavaró) A-oszlop és tet? bizonyos ütközéstípusoknál kimagasló végelmet nyújt. Láttam olyan aláfutásos roncsot, ahol szinte csak az A-oszlop fogta meg az autót, a kocsi abszolut totálkárosra deformálódott ugyan, de az utascella megmaradt. Ezt szerintem egyetlen hagyományos személyautóban sem lehetett volna túlélni.

Egyéb említésre méltó negatívumok:
A kasztni lehet?ségeihez képest túl mély, és nem állítható vezet?i üléspozíció.
Beállításra érzékeny és ki-kiakadó tolóajtók.
Túl magasra szabályozott feszültség miatt gyakori izzócserék.





Hibalista

- ékszíjtárcsa / típushiba a 2000-es évjáratnál/
- EGR szelep
- 140e km után egy csomó minden

Ide hordtam szervizbe

Citroen Nagy, Budapest

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 145000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Toledo Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Berlingo 1996 (1996 - 2007)

További ítéletek (155 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)