A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Berlingo (1996-2007)

Berlingo 1,9 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Rohadék ótvaros f*stalicska

Szöveges ítélet

2006 01 14.-én 117000 km-el használtan munkaautónak vásároltam, bedőlve a "mindent kibír, igénytelen, megbízható és olcsó üzemű" hablatyoknak.
Február: 119000 km: vezérműszíj csere, hosszbordásszíj két műanyag vezetőgörgője csere. a sima görgő ára 11000, a feszítő mechanikásé 14000!!! (és ezek csak utángyártottak) AGYRÉM!!! Hozzáférhetetlen szarrakás, a kézfejemen alíg maradt bőr.....
Március, 121000:Fóti úton jobb első rugótörés. Hazabotorkáltam vele, majd bontóból rugó teleszkóppal 8000-ért (az új rugó 27-30 e lett volna).
Áprílis 125000 km: gyujtászárbetét kakukk. bontóból másikat, buhera az "immobilájzerrel:))", vezérműszíj csere.
Május 128000km: három hengernél gátrepedés (valószínű, hogy az előző tulajnál ütötték vágták) hengerfejfelújítás, tömítések ~ 90000,
Június 130000 Km: első szélvédő csere (utángyártott, de színezett)
Augusztus 137000 km: vizsga - hátsófék javítással síma ügy.
Augusztus 138000 km: FEKETE LEVES !!! 2. hengerben a hajtókar kisfejnél törés (Vácott 40 km/h tempónál), a törési felület 1/3-da lencsés zárványú volt, egyérrtelmű anyaghiba (hogy rohadjon meg a gyár minőségellenőrzése). Bontóból használt fűzött blokk 170000-ért+tömítések+egy halom ideg.
Összeraktam, indítás következik, sör, harsona, pom-pom lányok.... Második indítózásnál (péntek éjjel 11-kor) elájult az önindító bronzkefetartója. Önindító szétszerelés, kollektorok, perselyezés OK, bronzkefetartó KO. Szombaton szerencsére kaptam hozzá utángyártottat, így össze tudtam rakni. Újabb indítás (aggodalmas pofával), a motor beröffent. Hüüüüüüü.
Fél óra járás után adagolóból elkezdett dőlni a gázolaj. Hétfő reggel Csomád, adagolós mágusok megperselyezték, tömítést cseréltek.
Hát valóban gazdaságos autó.... Amennyiben nem magamnak javítom hanem szakszervízbe viszem és nem utángyártott alkatrészeket veszek, a javítások költsége ütötte volna az 1 ,3 millát. (de mázli, hogy 20 évig szerelésből éltem)
Összesítve egy jól pakolható, megbízhatatlan a fontosabb alkatrészeinél hozzáférhetetlen szerelhetőségű rohadt ótvaros szarrakás, a II. Trianon:))). Ja... amióta megfenyegettem, hogy eladom, vagy a Dunába lököm, 5,5-6 litert kajál csak és szépen megy. Már majdnem megszántam, erre kigyulladt a nyitott ajtóra figyelmeztető jel a műszerfalon. Természetesen a kapcsolók OK, most vadászhatom, hogy hol tűnik el a jel.
Eladom, eladom, eladom.... vagy felgyújtom.
Érdekes, hogy a családi használatú Toyota Yaris Verso-nál semmi problémám nincs:)))))
Soha többet francia autót!!!

Hibalista

- j.e rugótörés, bontóbol javítva 8000, gyujtászár bontóbol 7000, hengerfej gátrepedés 90 000, hátsó fékpofák+ munkahengerek 22000, botóból fűzött blokk 170000, vezérműszíj 6500, hosszbordásszíj + a két vezetőgörgője 29500, jobb féltengely vezetőcsapágya 3700, szélvédő 19000, önindító bronzkefetatró 5000, kuplungtárcs 12000, adagoló javítás 30000, ezenkívül olaj és levegőszűrők, olajak

Ide hordtam szervizbe

Magam javítottam

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Amikor betértem a gyári szeervízbe, azt hitték, hogy megjött az őrült milliomos álruhában. Kasza megfen, 120000 km szervízre 150-170 ezres árajánlat.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 117000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Passat 1.8 Következő autója? munkaautónak VW Caddy
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Berlingo 1996 (1996 - 2007)

További ítéletek (155 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)