Rohadék ótvaros f*stalicska
Szöveges ítélet
2006 01 14.-én 117000 km-el használtan munkaautónak vásároltam, bedőlve a "mindent kibír, igénytelen, megbízható és olcsó üzemű" hablatyoknak.
Február: 119000 km: vezérműszíj csere, hosszbordásszíj két műanyag vezetőgörgője csere. a sima görgő ára 11000, a feszítő mechanikásé 14000!!! (és ezek csak utángyártottak) AGYRÉM!!! Hozzáférhetetlen szarrakás, a kézfejemen alíg maradt bőr.....
Március, 121000:Fóti úton jobb első rugótörés. Hazabotorkáltam vele, majd bontóból rugó teleszkóppal 8000-ért (az új rugó 27-30 e lett volna).
Áprílis 125000 km: gyujtászárbetét kakukk. bontóból másikat, buhera az "immobilájzerrel:))", vezérműszíj csere.
Május 128000km: három hengernél gátrepedés (valószínű, hogy az előző tulajnál ütötték vágták) hengerfejfelújítás, tömítések ~ 90000,
Június 130000 Km: első szélvédő csere (utángyártott, de színezett)
Augusztus 137000 km: vizsga - hátsófék javítással síma ügy.
Augusztus 138000 km: FEKETE LEVES !!! 2. hengerben a hajtókar kisfejnél törés (Vácott 40 km/h tempónál), a törési felület 1/3-da lencsés zárványú volt, egyérrtelmű anyaghiba (hogy rohadjon meg a gyár minőségellenőrzése). Bontóból használt fűzött blokk 170000-ért+tömítések+egy halom ideg.
Összeraktam, indítás következik, sör, harsona, pom-pom lányok.... Második indítózásnál (péntek éjjel 11-kor) elájult az önindító bronzkefetartója. Önindító szétszerelés, kollektorok, perselyezés OK, bronzkefetartó KO. Szombaton szerencsére kaptam hozzá utángyártottat, így össze tudtam rakni. Újabb indítás (aggodalmas pofával), a motor beröffent. Hüüüüüüü.
Fél óra járás után adagolóból elkezdett dőlni a gázolaj. Hétfő reggel Csomád, adagolós mágusok megperselyezték, tömítést cseréltek.
Hát valóban gazdaságos autó.... Amennyiben nem magamnak javítom hanem szakszervízbe viszem és nem utángyártott alkatrészeket veszek, a javítások költsége ütötte volna az 1 ,3 millát. (de mázli, hogy 20 évig szerelésből éltem)
Összesítve egy jól pakolható, megbízhatatlan a fontosabb alkatrészeinél hozzáférhetetlen szerelhetőségű rohadt ótvaros szarrakás, a II. Trianon:))). Ja... amióta megfenyegettem, hogy eladom, vagy a Dunába lököm, 5,5-6 litert kajál csak és szépen megy. Már majdnem megszántam, erre kigyulladt a nyitott ajtóra figyelmeztető jel a műszerfalon. Természetesen a kapcsolók OK, most vadászhatom, hogy hol tűnik el a jel.
Eladom, eladom, eladom.... vagy felgyújtom.
Érdekes, hogy a családi használatú Toyota Yaris Verso-nál semmi problémám nincs:)))))
Soha többet francia autót!!!
Hibalista
- j.e rugótörés, bontóbol javítva 8000, gyujtászár bontóbol 7000, hengerfej gátrepedés 90 000, hátsó fékpofák+ munkahengerek 22000, botóból fűzött blokk 170000, vezérműszíj 6500, hosszbordásszíj + a két vezetőgörgője 29500, jobb féltengely vezetőcsapágya 3700, szélvédő 19000, önindító bronzkefetatró 5000, kuplungtárcs 12000, adagoló javítás 30000, ezenkívül olaj és levegőszűrők, olajak
Ide hordtam szervizbe
Magam javítottam
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Amikor betértem a gyári szeervízbe, azt hitték, hogy megjött az őrült milliomos álruhában. Kasza megfen, 120000 km szervízre 150-170 ezres árajánlat.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 117000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Passat 1.8 | Következő autója? | munkaautónak VW Caddy |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
