Nem az autó a hibás !
Szöveges ítélet
Igazából azért vásároltam ezt a típustm mert már volt ilyenem, ami 1.4-es benzines volt, s bár abban is hasonló számot mutatott a kilométer óra számláló, nem volt semmi gondom vele.
Sajnos a mostani 2.0 HDI-vel, ami 5 személyes személyautó, bevásároltam.
Azt hangsúlyozni szeretném, hogy nem a szervízt vagy a keresked?t teszem felel?ssé, hanem a kocsi el?z? gazdáját, hogy nem fordított az autóra kell? figyelmet, s ez most bosszulja meg magát.
Ugyanis történetesen az autót úgy vettem, hogy furcsa mód nagyon bent fogott a kuplung.
Sajnos kb. 5000 km-rel a vásárlás után be is állt, de úgy, hogy csak 2-esben tudtam elindulni, miután álló motor mellett tettem be sebességbe, s csak utána indítottam, s menet közben csak nagy er?szakolás árán sikerült 5-ösbe tenni.
Mivel márkakereskedést?l vettem ( amit mindenkinek ajánlok az ezután leírtak miatt ), tudtam érvényesíteni a 6 hónap szavatosságot, amit egy szimpla keresked?nél nem hiszem, hogy el tudtam volna érni.
Kicseréltek szinte mindent a kuplunkgban, a szerkezett?l, tárcsától kezdve még a kuplung bovdent is (!), s csak az anyagköltség volt 120.000 Ft, de mindezek ellnére visszaállt az eredeti helyzet, most lehet váltani, de a kuplung nagyon bent fog.
Elég sokat vagyok úton céges kocsival is, meg hétvégén a sajátommal is, de a sajátomnál attól kell rettegnem, hogy vajon mikor áll be megint a kuplung.
Ezt rögtön átvételkor jeleztem is a szervíznek, hogy ez továbbra sem jó, mert amit adtak csere autót, annak sokkal puhább a váltója, s mivel már rengeteg autóm volt, tudom jól, hogy nem ez a normális állapot.
A szervíz azt ígérte, utána járnak ennek a hibának, de közel 6 hónapja egy visszahívást sem kaptam !!!
Ez miatt viszont nagyon negatív lett a véleményem a szervízr?l.
Amit hibaként észleltem még, hogy a bal hátsó lámpában már harmadszor cserélek izzót, a kipufogó meg álló helyzetben csikorgó hangot ad az alapjárati rezonanciától.
Az sem az autó hibájának róható fel, hogy az el?z? tulajdonosnál szélvéd?t cseréltek, s rosszul ragasztották be az üveget, aminek következtében zavaróan hangosan fütyül menet közben, kb. 70 km/h órás sebesség felett a szél. Egy utam alkalmával meglep?dve tapasztaltam, miután megpróbáltam sok folyadékkal lemosatni a szélvéd?re felken?dött bogarakat, hogy belül (!!!!) a sarokban habzik a szélvéd? mosó folyadék a m?szerfalnál.
Könyörgöm, ha én ilyen kontár lennék, saját magam verném le a m?helyem homlokzatáról a cégtáblát ! ( nem vagyok autószerel? )
Szóval összegezve az autó nem rossz, csak sajnos olyan tulajdonostól vettem át a kocsit, aki legyilkolta 2,5 év alatt, amivel nekem okozott bosszúságot.
Hibalista
- Kuplung, s?r? izzó csere, kipufogó csikorog, zörög a hátsó ajtó, a jobb oldlali tolóajtót id?nkén nehéz becsukni, mintha kiakadna, mikor teljesen ki van nyitva
Ide hordtam szervizbe
Citroen M5
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 135000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Laguna | Következő autója? | Renault Laguna |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
