Nagy erős fürge gazdaságos, megbízható pedig francia
Szöveges ítélet
Az első Berlingom 2000-es évjáratú szívódizel. Nem bíztam az új HDI rendszerben. A jelenlegi 2004-es 2 literes HDI. Teherautó. Műszerfal kopogós műanyag. Ide már lehetett rendelni felső polcot. Ülésfűtés egy álom. Klíma talán a legolcsóbb az összes autóhoz képest. Ülés valóba nehezen megszokható, keveset állítható, ill 1.88 magassághoz szinte 0 állítási lehetőség. A jobbos hangszóró néha torz hangot hallat, a gyári cd-s rádió jól szól. A felső kijelző újabban hidegben csak egy odapaskolás után működik. Melegben nincs vele baj. Az 1 oldalajtó az előzőhöz képest visszalépés, mert kiakadás után nem lehet egy mozdulattal becsukni. Ezen túl csak jót tudok mondani. Mint egy igahordó teve. Indul, megy, megáll. Van benne erő, igen jól gyorsul magassága miatt a kanyarokban nem döngetem, de ha néha megfeledkezem erről nem hagy cserben. Szervó tökéletes, kuplung könnyű, a fék szintén, jól adagolható. Az ABS is időnként jelzi, hogy figyel és segít ha baj van. Kicsit alulkormányozottnak érzem, igaz nem forszírozom a kérdést. Féktárcsa csere és fék dob felszabályozás, fékpofák cseréje történt 160 nál . Tárcsa csere 90 nél is. Egy teherautó beletolatott a jobb hátuljába, lámpa csere kis karosszéria munka. Mire kijött a kárszakértő a behopadt festetlen lökhárító visszanyerte az eredeti alakját, kicsi kacolás szerű nyommal. A gyári "C" gumik igen sokáig bírják, még van egy szezonjuk. Sok kőfelverődés miatt a szélvédőt cserélni kellett 18e + munkadíj. Az említett két tréleren szervízbe szállítás, korrekten időre történt. ( Assistance szolgálat) Csere autót kaptam. Igazán meg vagyok elégedve a Berlingómmal. Olajat nem fogyaszt. Az izzók kicsit gyakrabban kiégnek mint elvárnám. Egy fekvő rendőr a kartelvédő műanyagot eltörte. Gyári 50 e körül. A karosszéria lakatos kifaragta acéllemezből. 10 e. Nem tudok egyetérteni azzal az állásponttal, hogy 150 e után el kell adni. Nekem hiba nélkül teljesít, a legnagyobb megelégedésemre 200.000 km után is. Aki meg tudja szokni vagy emészteni a formáját nem tud ebben az árban gazdaságosabb autót találni. Mi sem bizonyítja számomra, mint hogy nem fogom eladni még, mint az előző Berlingomat ilyen korban és ilyenfutásteljesítménnyel. Jelenleg is jól kihasználható gazdaságos autónak tartom.
Hibalista
- 2x nem indult el, tréler. 2.szorra megtalálták a hibát. szoftverfrissítés. 140 e-nél gumírozott ékszíj tárcsa csere
Ide hordtam szervizbe
Citroen őrmező csak szervízelés , drága mint mindegyik . korrekt
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Citroen Tóth Székesfehérvár. ők találták meg 2. alkalomra a szoftver problémát. Korrektek DE!! Tudtom és beleegyezésem nélkül lecserélték a rendszámtábla keretet a saját reklámjukkal ellátott rendszámtábla keretre.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 200000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Berlingo | Következő autója? | Berlingo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
