Megbízható igásló, öszvér, barátságos tekn?s
Szöveges ítélet
Pozitívumok:
Még soha sehol nem hagyott ott (le is kopogom), 1.9D létére ez is lenyomott már néhány suzukit, igaz emelked?n. Szerencsére ez még nincs túlszámítógépesítve, normális bels? kialakítás (nem úgy mint a Berlingo II-ben). A plusz extrák ("hangrendszer") normálisan szerelhet?, elég sok hely van a rádió mögött, nekem sikerült kb 40-50 cm kábelköteget szépen behajtogatni oda. Ami feltétlenül szükséges a szereléshez az hozzáférhet?, 1-2 év alatt rutint is lehet szerezni. :)
Megbízható, elny?hetetlen, barátságos... megcélzom vele a 300.000 km-t :)
A 190 cm-el kényelmes beszállni és kiszállni, jól ki lehet látni bel?le, bár az A oszlop mögül már "került el? hirtelen" kerékpáros.
Még oldalajtós, oldalablakos verzió (bár haszongépjárm?), szintén jól kilátni oldalra-hátulra is.
Érdekességek:
Furcsán m?ködik a üzemanyagmér?, 400km fél tanknál... a maradék fél tank meg elég még kb 250 km-re. (710 volt eddig a csúcs ameddig el mertem vele menni, hasonló francia oroszlános dobozossal a kolléga 800-850 km-eket közlekedik)
Rengeteg izzót zabál (jellemz?en jobb els? refi, bal hátsó fék+helyzetjelz?)
Kötelez? szerviz után 8000 km-el már indítás után olajszint-re figyelmeztet, pedig elég olaj van benne.
Hibalista
- Kb. 30.000 km-ként stabpálca (kiváló pesti utak)
- Kb. 30.000 km-ként fékbetét + néha tárcsa is... (ezt érdekesen csinálták, mert el?z? kötelez?n (régebben történt) mintha meg se nézték volna a féktárcsákat mert rá kb 1 hónapra 0-ra kopott az egyik tárcsa...)
- 125.000 km: vezérm?szíj+görg?k
- 130.000 km: kuplungszett csere (zenél? kuplungkinyomó csapágy miatt, egyéb kuplungbaj nem volt, nekem is a Xsara kuplungszettjét rakták bele)
- 165.000 km: generátor feladta (nem gyári cserés lett, hanem fel lett újítva, kb 60e bruttó)
- Generátorjavítás el?tt 2 nappal akksicsere (majdnem 6 évig ugyanazzal az akksival ment)
- 5000 km-ként kiég? izzók (refi, jellemz?en jobb oldal)
-
- F?tésszabályozó résznél izzók kiégtek, szerintem lehetetlen cserélni anélkül, hogy szét ne robbantanák a középs? konzolt.
Ide hordtam szervizbe
Céges az autó, úgyhogy annyira nem foglalkoztam az árakkal. :)
Citroen Nagy (Könyves Kálmán)
Citroen Nagy (III. Bécsi út)
Citroen Wallis (Váci út, eddig még ?k voltak a legjobbak, bár nem dolgoznak olcsón - mégis melyik márkaszerviz dolgozik olcsón? - de legalább normálisak)
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 166000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Berlingo II 2.0HDi (nem tudom akarom-e egyáltalán) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
