Megbízhatatlan, francia autót többet nem veszek
Szöveges ítélet
Az a véleményem, hogy ennyiért, ilyen müszaki paraméterekkel egy jó autót is lehetett volna csinálni, ha nem bóvli alkatrészekb?l, rosszul fizetett, hanyag szerel?k rakják össze. A Citroen régen egy márka VOLT. A legtöbb felirat Spanyol benne, pl. a kábelkötegeken, amikre rossz ránézni, de nem tudom hol készült. Sajnos az 1+2 év garancia után kezdett jobban széthullani, félek hamar el kell adni, ha nem akarok koldusbotra jutni. A külön megvásárolt 2 év garancia alatt is mindenre rá akarták bizonyitani, hogy nem garanciális. Ablaktörl?, izzók, gumi, valamint forgó-kopó alkatrészek. Kérdem én, egy kocsiban mi nem forog és kopik? Talán a tet?kárpit? És miért vetetnek az emberrel plusz garanciát, ha semmire sem fogadják el...?
Hibalista
- Tolóajtók bels? kárpitja árvételkor hiányzott, ajtók feletti vízvet? gumi levált, napellenz? zörgött, szélvéd? tömités elvált a sarkokon, izzókészletben nincs sárga izzó (indexek), ablakemel? letépte az ajtó-hangszóró kábelét, vonóhorog összerozsdásodott (fél év), m?szerfal összes izzó évente kiég, sebváltó olajfolyás, gyújtótrafó tönkrement, akku folyni kezdett, tolóajtók nem csukódtak, békazáras ablakok beáznak, ablaktörl? újonnan sem töröl, sebváltógomb festése lekopott, légzsák ülés alatti érzékel?je letört, féktárcsa 40e.km alatt elkopott, vezet?ülés 60e.km alatt szétesett, mert a fémkeret sorjás széle szétvágta a szivacsot és a kárpitot, els? futóm? zörög, nem találják mit?l.
Ide hordtam szervizbe
Citroen-Nagy Könyves Kálmán kürúti és Bécsi úti szerviz.
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 61000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Wartburg 1.3 | Következő autója? | Opel vagy Ford |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
