Lendületautó, csak el?zni ne kelljen vele.....
Szöveges ítélet
Az autó maga franciásan kényelmes de az utastér nyáron úgy felhevül hogy nem lehet bírni, szell?ztetni nem lehet mert a küls? tükrökr?l a nekicsapódó bogarak pont az utas fejére vagy ölébe pottyannak (kellemetlen egy darázs esetén) Az A oszlopok olyan vastagok, hogy egy kerékpárost is képesek kitakarni és az enyém zárt teherautó a jobb oldalon is akkora a holttér hogy pl egy teherautót is képes kitakarni. 90 ezer kilóméter után olyan iszonyatos olajfogyasztásba kezdett hogy nem gy?zöm olajjal. Reklamáltam a szervizben azt mondták 1L / 1000 km a gyári norma viccc mert az enyém most ott tart , hogy 1000-1500 km után több mint 1 L-t kell utánaönteni tény hogy 130 al járok vele.
Hibalista
- 5ezer km nél a hüt?venti iditó reléje behalt, 60 e nél Féktárcsa és betét csere,80 ezer körül gömbcsulkók leng?karszilentek stabikar csere, 120 e nél a gázolajsz?r?ház elrepedt kb 1 hónapig tartott mire saját magam megfejtettem a hibát a "márkaszervizen" kifogott, 200 e nél hátsó kipufogó dob csere, Az autó sajátos hibája hogy 290 e km alatt elfogyasztott 8 szélvéd?t és 3 garnitúra els? lámpát olyan lehetetlen szögben áll, hogy a legkisebb k? is képes megrepeszteni + akkora feszültség benne hogy azonnal tovább is reped. A térelválasztó rács rögzit? csavarja 1x fejbevert mert kilazult és rámpottyant.
Ide hordtam szervizbe
Citroen Géringer Komárom
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 290000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Express | Következő autója? | Berlingo HDI |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |
