Kompromisszumok halmaza
Szöveges ítélet
Úgy rendeltem meg az autót, hogy nem tudtak még mutatni tolóajtósat. Az els? szériás 1 tolóajtósból sikerült kapnom végre egyet. Hát ez a tolóajtó egy vicc. 55 cm széles nyíláson egy nagyobb feln?tt ki sem tud kászálódni. A hátsó üléssor hátrébb és magasabbra került. Ezt a korabeli sajtóanyag is hangsúlyozta az el?nyök között. Pedig ezek mind ronda kompromisszumok: ezért olyan meredek a hátsó sor üléstámlája, ezért szorul be néha a hátsó feln?tt utas cip?je az ülés és a B oszlop közé. A legjobban a minden fékezéskor bukdácsoló vezet?ülést utáltam. Nem tudták garanciálisan sem megjavítani.
Hibalista
- F?tengely szimmering
- Vezet?ülés döcög
-
Ide hordtam szervizbe
Citroen Gerencsér, Komárom
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Caravelle | Következő autója? | Citroen Picasso |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |
