A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Berlingo (1996-2007)

Berlingo 2.0 HDi Multispace 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kabrio Berlingo-"Az élet szép"

Szöveges ítélet

Szerintem szenzációsan jól kitalált szerkezet. Mivel alapvetöen haszonjármü, a szerkezeti elemei nagyon tartósak, nagyon jól bírják az ócska magyar utakat. A magas üléshelyzet miatt nagyon kellemes, nem érzem úgy hogy a fenekemet húzom az aszfalton, mint pl egy átlagos személyautónál. A multipace felszereltség barátságos külsőt és belsőt kölcsönöz az autónak (kék bizt öv szönyeg müszerfal) nincs "koporsó" hangulata mint sok német autónak. A hátsó traktus is kényelmes, a csomagtartó óriási, a csomagtér fedele alá esö ben 3 ember kényelmesen elfér.
Futómüve szerintem nagyon eltalált, nagyon szépen simítja ki a gödröket, egyáltalán nem érezni hogy a kasztni alapvetöen egy nagy doboz. Kanyarban persze bedöl, de nem sodródik. A Berlingo II es ebböl a szempontból még jobb(kollégámé). Fékek kormány áltagosak, jók.
Motor: Nos ez egy autó esetén kulcsfontosságú. A HDI motor csúcs a maga nemében. Döbbenetesen jó, könnyedén mozgatja a viszonylag nagy karosszériát. A 2000-3000 fordulatig 3. és 4. fokozatban ugrik, ez 2-3 autó elözéséhez (kikerüléséhez) elég, nagyon jól lehet vele elözni. Turbólyuk nincs 2000 felett egyszerüen beindul. Fogyasztásra se lehet panaszom, 7 fölé szinte lehetetlen vinni a fogyasztását.
Az adu ász a pakliban a panoráma tolótetö. Elektromos, nyáron egy pillanat alatt kabriót lehet az autóból csinálni. A tetö egyébként tökéletesen zár csukott állapotban, 160 as tempónál sincs huzat, soha nem ázott még be. Egyszóval ideális, kellemes, igazi családi egyterü.
Napló 217 E km-nél:
Shell VPower Diesellel a fogyasztása kb 3-4 dl-rel kevesebb lett most 5,7-5,8 körül van klima nélkül, klímával 6,2-t eszik. Terhelten utánfutóval 120-130 as tempóval 6,5-re jött ki.
Napló 250 E km nél: Az autó jobb mint valaha. A futóműhöz utoljára 150 E km nél nyúltak hozzá, tehát 100 E km-t mentem hiba nélkül! Most se kopog nem zörög. Ami viszont zörög, az a tolóajtó és a csomagtérajtó. Szerencsére a kocsiban lévő zene elnyomja ezeket a zörjeket. Motor olajat nem fogyaszt, nagyon jól húz, nem füstöl, és ami meglepő, nagyon halkan végzi a dolgát.
Napló 260 E km: Érdekes módon engem nem nagyon akarnak meglőzni, sőt előzékenyen elengednek ha utolérek valakit. Ebben nagy segítség az utólag beszerelt bi-xenon szett ami tisztes mértékű fénnyel borítja be az utat előttem, és sokakban egy sokkal nagyobb és gyorsabb autó látszatát kelti.

Hibalista

- Kopó alkatrészeken kívül a generátor csapágy, egyik központi zár motorrja, ill f?tengelyszimmeringet és ékszíjtárcsát kellett cserélni.
- A magas futásteljesítmény mellett ez szerintem nagyon jó teljesítmény.
- Ami még gyári, a kopó alkatrészek közül, közel 200 E km után: Motor, váltó, lengéscsillapítók, kerékcsapágyak. Hütövizet 180 E km alatt nem kellett tölteni, klimaberedezésében a gáz 6 év után is a gyári mennyiségben volt benne.
- Ja és az autó hibátlan gyári állapotban van, müszakilag most is tökéletes.
- Napló 217E km: ujabb 30 E km hiba nélkül. Még kopó alkatrészt se kellett cserélni.
- Napló 235 E km nél: egy kerékagycsapágy, 1 kormányösszekötő gömbcsukló és egy alacsonynyomású üa szivattyú csere. Ez utóbbi 44 E ft volt sajnos amíg kiderült hogy ez a baj, további 30 E.
- Napló 251 E km-nél: Sajnos nem az alacsony nyomású szivattyú volt rossz.(így most otthon van egy tartalék szivattyúm) hanem a magas nyomású. Ez nem 40 hanem 160 E Ft volt. Korábban egy szakszerűtlen javítás miatt kivették az ebben levő finoszűrőt, amit nem lehet cserélni. Ami elszomorít az mégsem az ára, hanem az hogy ennek a hibának a feltárásához 4 hónap kellett. A computer a szervízben ugyanis semmilyen hibát nem tárolt el, nem jelezte hogy alacsony az üzemanyag nyomása a rendszerben indításkor.
- Napló 260 E km-nél. Az autó jobb mint újkorában.

Ide hordtam szervizbe

Cit Nagy. Értenek hozzá viszont nagyon drágák.

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Citroen Vác
Lelkesek segítőkészek. Sajnos sokszor a rendszer hibájából a diagnosztikai képességeik gyengék.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 83000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 177000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Berlingo 1,9 D Következő autója? Citroen
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Berlingo 1996 (1996 - 2007)

További ítéletek (155 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)