Hűséges lustaság
Szöveges ítélet
Az autó története:2004-ben vásároltam a cégemtől,mivel ismertem az autó előéletét,nem volt zsákbamacska.Bármilyen zörrenés,koppanás azonnali márkaszervízt jelentett.212000km-t mutatott az óra akkor,de az autó szervízkönyves volt,mintha új lett volna,persze kopások és kis karcolások voltak rajta,de szerkezetileg hibátlan volt.Az első 3 évben gyakorlatilag semmihez nem kellett hozzányúlni a kötelező olaj és szűrőcserén kívül.Az autó hibátlanul működött folyamatos,intenzív városi és országúti használat mellett.A motor nem egy erőgép,nem kell 100 fölött előzésbe kezdeni,legfeljebb a bátraknak,de régi konstrukció lévén kiforrott és elromló elektronikától mentes.3és fél év után történt egy kis baleset...Elég nagy sebességgel csúnyán megpatkáztam a bal elejét.trapézkar elgörbült,lengéscsillapító eltört,gyakorlatilag komplett felújításra volt szükség,de így is hazahozott!!!(115km)Sajnos valószínüleg akkor megsérült valami vagy a kasztni deformálódhatott,ami miatt azóta állandóan kimegy a bal alsó gömbfej,ami aztán jobb kanyarnál billegéseket eredményez és az úton való kisebb szédelgést.Kb 10e km-t bír ki egy.Arra is gondoltam,hogy silány minőségű lehet a legdrágábban kapható is,de akkor előtte miért nem tette ezt?Rejtély.Mindenesetre motorikusan hibátlan az autó még most is hibátlanul indul erős mínuszokban is 378e km után,mondjuk 4 éve kicseréltem az izzítógyertyát,de akkor sem okkal,csak,hogy új legyen.Generátort kellett felújítani365e-nél(új bosch 200e...Bárdi),de ott is csak a kopó részeit,elektromosan hibátlan.Kuplungot cseréltünk 360e-nél,de az is 190e-nél volt utoljára,tehát lejárt az ideje.Összességében ilyen jó autónk még nem volt,megbízhatóságot ,kényelmet és minden szempontot figyelembe véve!Ez nem volt elmondható a golfomról,ami 30e km alatt 5ször állt meg...
Hibalista
- hátsó ablaktörlő,szétesett az ablakemelő szerkezet...pont egy hirtelen támadt nyári zápor alkalmával,generátor,kuplung,futómű alkatrészek
Ide hordtam szervizbe
Pötördi,Bicske... elég gyengén muzsikálnak,miután beállíttattam a futóművet,volt egy-két csere is,jobbra kormányozva kb 20 fokot megy csak egyenesen az autó.A másik húzásuk,hogy mikor kicserélték a kuplungot,zárlatos lett az akksi és azóta nem megy a fordulatszámmérő.Húzták a szájukat mikor szóltam és visszakérdeztek,h biztos működött előtte?!!!!Senkinek nem ajánlom!Azonkívül 2 szilentet kellett cserélni,mondtam,hogy akkor legyen mind a négy,erre 4-et számláztak és 2-t cseréltek...erről ennyit!Azóta mindent mi csinálunk a kocsin,sikerül is minden...
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 212000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 166000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | golf | Következő autója? | C4 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
