Ha már kisteher akkor csak ez!
Szöveges ítélet
Nem hiszem, hogy az összes autó ilyen lenne, de nekem kicsit meggy?lt vele a bajom. Sok ki bosszantó hibája van. Lent olvasható hogy mi minden ment tönkre benne. Szerintem el?szériás darab volt és így került a magyar piacra.
Azért írok néhány pozitívumot is mert a szívemhez n?tt :
- jó szervókormány (szerintem sebességfügg?)
- nagyon kellemes motor
- jó fogyasztás klímával is
- szuper gumik (michelin)
- bármennyire hihetetlen, de jól kontrollálható stabil úttartás
- színezett üvegek sokat számítanak
- nagyon jó világítás
- designos m?szerfal világítás
Néhány szó a szervízr?l, de az els? az, hogy : csapnivaló
- el?ször a duda és a fényszóró magasságállító hibát rákenték a riasztósra és garanciavesztéssel fenyeget?ztek (!!!). másodszorra másik munkafelvev?höz vittem, érdekes akkor megjavult.
- garanciaid?n belüli kuplung cserét csak 60%ban fizette a citroen. az már egy másik kérdés, hogy C3 1.4HDI kuplungszettet írtak a számlára.
- 33000km után fékbetétet cseréltek. már ezt is sérelmeztem, de amikor most 60000-nél kicserélték a féktárcsát és a betétet is (megint), akkor sokat anyáztam magamban. ideadták az eredetit is, de látszik, hogy csak lusták voltak felszabályoztatni, mellesleg a betét is elment volna még legalább egy 10-est.
tehát ezt a céget csak akkor válasszátok, ha végszükség van !!!
-----------------------------------
update:
2006.07.04. 96000km
Kis apró hibái ellenére még mindig szeretem a kocsit, mert ahhoz képest, hogy kisteher, marha kényelmes és nagyon erős a motorja.
Szóval ha kisteher kell akkor még mindig csak ez !!!
Hibalista
- nagyobb : Duda, fényszóró magasság állítás, gyújtáskulcs elkopott (most folyton kesik a gyújtáskapcsolóból), rángató motor 1800-as fordulatnál, átbillen? indexkar (a kicserélt is hibás), akadozó váltó, gyárilag repedt szélvéd? (!!!) amit nem cseréltek ki mert nem átvételkor vettük észre hanem pár órával kés?bb (!!!), büdös a klíma kikapcsoláskor (tisztítás után is), és persze a kuplung csere 60000km után(!!!), a 80 kilómmal sikerült kiülnöm a bal els? ülést, mindkét oldalon stabilizátor pálca csere.
- Ja igen és az assistance nem tudja hol keressem az emel?t :) .
- kisebb : nyikorgó lehúzott ablak, recseg? elválasztó fal, nem szabványos rádió csatlakozó.
- ----------------------------------------------
- Update:
- Most 96000km van az autóban és azóta semmi sem romlott el a kocsiban. Kezdek benne megbizni. A futómű nagyon birja a városi utakat. Az index kapcsolót (néha már nem is indexel, de megmozgatom és megjavul, vicces) és a dudát még mindig nem sikerült megcsinálniuk, de nem forszirozom, mert nem már garanciális és csak a computerével (az indexkarnak állitólag külön computere van, eszement) együtt cserélik, inkább hajtogatják az érintkezőket ingyen. Kicsit érdekes a hozzáállásuk a dologhoz. A rángató motor idővel megszűnt, de miért kellett ehhez 70e km ? A motorburkolat tartócsavarjai 10ezrenként letörnek. Filléres dolog, de úgy rezeg, hogy kihúzza a nivópálcát a helyéről, azt mondták, ez ilyen... agyrém...
-
- Minden más tök jó a kocsin.
Ide hordtam szervizbe
Citroen Wallis
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 96000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Scorpio | Következő autója? | Mitsubishi Galant, Mazda 6 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
