A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Berlingo (1996-2007)

Berlingo 1.8 D. 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Forever PSA diesel !!!!!!!!!!!!

Szöveges ítélet

Berligo 1.8 Döbbenet

Aki arról mesél, hogy "lusta", "lomha", "nem gyorsul", "alig megy 145-öt",
az nézzen bele a forgalmiba!
Az 1.8 D, 59 LE, az 1.9 D 71 LE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tehát akinek lassú, kicsi, kényelmetlen, az miért vette meg?

Az én 1.8 D-m sem versenyautó, viszont 110-es tempóban "lemegyek vele a téeképről". Bármikor elmerek vele indulni akárhová, rendkívül megbízható!
Nagyon örültem mikor megtudtam, hogy létezik 1.8-as dízel, ugyanis volt egy 205-ös Peugeot-om ugyanezzel a motorral és soha semmi baja nem volt. Azzal másfél év alatt mentem 43E kilométert, hiba nélkül!
Ebben a motorban most van kb 210E kilkométer, -18 fokban
pöccre indul, nyoma sincs kartergáznak, a kipufogót más nem hagyja el csak meleg levegő!
Fogyasztása 6-6,5 liter, 6,5 akkor, ha 10km-es utakon ingázom oda-vissza!
Ez az autó két személyes teher, ezért az elválasztó rács miatt kicsi elől a hely, én ezt úgy oldottam meg, hogy vettem egy comagtér HÁLÓ-t, amit a fix rács helyétől hátrább tudtam rakni, így az ülés is hátrább tólható, dönthető!
Persze nekem nincs szükségem fix rácsra!
(Ha lenne, valószínű Jumpy-t veszek!)

Persze nem minden fenékig tejfel!
Valószínű az előző (Holland) tulaj állandóan rakottan járt vele, mert a hátsó híd annyira oda volt, hogy az egészet cserélni kellet! Hát igen a legtöbben nem tudják, hogy a lengőkarcsapágyakat kb 60-80 E km-nél cserélni kell, használattól függően!
A váltó pontosan kapcsolható, (pontosabb mint a fiatalabb 206-omé!) de elég rövid. Persze a z 59 LE miatt. Viszont közel 1tonnával ugyanúgy tudtam fölfelé kapcsolgatni, mint üresen!!!
A fogyasztása szerintem még lejjebb vihető, hamarosan elviszem egy adagoló-porlasztócsúcs vizsgálatra, előfordulhat, hogy egy jobb beállítással, porlasztócsúcs cserével kevesebbet eszik, bár elég "nagy" doboz!

Röviden: aki száguldozni akar, vegyen coupe-t, aki kis terhet akar szállítani, megbízható autóval az vegyen berligo/partner-t!

Nem ez az első, és nem is az utolsó francia autóm, a tapasztalatom :
a francia autókban elsősorban a NÉMET alkatrészek mennek tönkre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(generátor, önindító, vezérlő computer, különböző jeladók, szenzorok)

Akinek nem elég jó a francia az csak járjon némettel... megérdemli!

Hibalista

- Hátsó híd.

Ide hordtam szervizbe

Ismerős

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 198000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 205 , 405, 206 Következő autója? PSA dízel
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Berlingo 1996 (1996 - 2007)

További ítéletek (155 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)